SWYV Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik vraag me af of die zwaailichten van politiewagens te kunnen veranderen of niet? kijk politiewagens hebben zwaailichten maar ik wil liever van zo'n knipperachtig lichten zoals Amerikaanse politiewagens kan dat om te veranderen? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik denk dat het wel te veranderen is. Dat is net zoiets als de roest verwijderen enzo. Maar ik zou niet weten waar je het moet doen. Miss een beetje TXD's openen.En daar in zoeken. Succes ermee greetzs GizmO Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 wat ik eigenlijk bedoel is zie screens ander kant niet flitsen als de ene kant flits en dan omgekeerd en dan weer omgekeerd enz... dat bedoel ik Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Pfoeh. Dat zou ik niet weten. Miss is dat te doen met SCM-shit maar ik zou echt niet weten hoe ... Succes ermee greetz GizmO Reageren
burpicane Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 hmm goeie vraag ik denk enigzins dat het mogelijk maar ook weer niet het moeilijkste is nog uitzoeken waar die zwaailichten zit opgeslagen Reageren
Jarno Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik zeg het al vaker maar dit is alleen mogelijk via memory hacking. Je kan in memory als het goed is de kleuren ervan aanpassen (Had Jacob. ook voor VC gedaan) en de snelheid. Dus je kan er zoiets wel eruit halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.