Jump to content

Vraagje over Toreno...

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar er is 1 ding wat ik niet snap, eerst moet je hem vermoorden door zijn heli neer te halen en later is hij gewoon normaal zijn vriend, het kan aan mij liggen maar ik vind het raar.

Geplaatst:

okey maar warom moet je hem uit die heliekopter schieten

Dat doe je tijdens de missie Toreno's Last Flight. Dit is een missie in San Fierro, ergens midden in de verhaallijn.

Gunslinger

maar waarom het is toch je vriend

ja daar kom je later dus achter.. eerst werd er verteld dat ie bij die grote drugshandel enzo had meegedaan, en dus je vijand was

Geplaatst:
er komt denk ik geen geen vervolg van SA,ik denk dat SA het laaste is

Waarom zou er geen vervolg meer zijn op SA :?

Geplaatst:
Waarscchijnlijk wou toreno iets doen wat jij moest tegen houden en hij niet dood was.

ik weet als e rnog en vervolg komt denk het einlijk niet of pas 2014

Geplaatst:

Dat Toreno-verhaal gaat een geheel eigen leven leiden ;) . Nog even hoe het volgens mij zit. CJ weet gedurende de missies niet beter dan dat Toreno deel uitmaakt van een drugsbende en uiteindelijk schiet hij de helicopter uit de lucht waarin Toreno zou moeten zitten. Einde oefening zou je denken. Maar, een paar levels later blijkt Toreno helemaal niet in de helicopter te hebben gezeten en is hij Federal Agent. De drugshandel was slechts een dekmantel om zijn eigenlijke identiteit niet te verraden. Dus eerst was hij je vijand en later helpt hij je bij het bevrijden van je broer en is dus je vriend geworden. Mocht ik het zelf niet snappen: u bent vrij om mijn verhaal tot op de grond toe af te branden....

Geplaatst:

Ik denk nog steeds dat het een doordenkertje was en dat Toreno wel in die helikopter zat. Bij een missie voor Wuzi dat je vanuit een helikopter op mannetjes op een boot moet schieten en dan wordt neergehaald zeggen die mannetjes op die boot ook "He can't have survived that fireball" en dan overleef je dat ook.

Geplaatst:
er komt denk ik geen geen vervolg van SA,ik denk dat SA het laaste is

Waarom zou er geen vervolg meer zijn op SA :?

eind 2006 komt er een nieuwe op de ps3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...