Ikkes Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Hoi sinds kort ben ik ook textures in San Andreas aan het veranderen maar ik had een vraag: Als je iets heb veranderd hoe zorg je er dan voor dat andere het kunnen downloaden. Moet je dan gewoon bv. Gta3.img Uploaden. Wie kan mij helpen. Ikkes Reageren
gangster28 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nee niet de heli img nee maar je moet de bewerkt file.txd uit de img tool halen inpakken en in zenden en je bent klaar. Reageren
SWYV Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 kijk ik wil graag een garage uit san Francisco te laten downloaden => open img tool => open daarna gta3.img => zoek naarje gewenst txd file => extract die dan naar vb bureaublad => pak hem in vb winRAR of zip voila klaar Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dit is handig om te uploaden Veel succes ermee ... Greetz GizmO Reageren
Ikkes Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dank alleen voor de snelle hulp. Ik zal het binnenkort eens proberen. Als ik nog tegen problemen loop vraag ik het zeker Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.