Jump to content

Spuitbus

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand misschien vertellen waar de spuitbus is te vinden om de teksten op de muur te spuiten???

Alvast bedankt

Geplaatst:

Ha die Bianca-s,

Allereerst welkom op ons forum. Op zich kan je met de spuitbus geen teksten spuiten, hij dient alleen om de gang-tags van andere bendes over te spuiten in het Grove-street logo. Na de missie Tagging Up Turf vindt je de spraycan in je save-huis in Grove-Street, boven in de slaapkamer. Succes!!! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ook welkom het op forum Bianca-S,

Op het huis bij jou in de Grove Street, waar een soort Uzi op ligt, kun je springen op je huis, als je op het huis springt vanaf de garage is er een soort plat dak van een muur! Daar ligt ook een Sprays!!

Ik plaatst wel even een fotootje hieronder:

Van stap 1 tot 3:

Je springt via de optree naar de voordeur(huisje link met Hydra erop) op het huisje rechts:

gallery219wf.th.jpg

Stap 2

Je springt van het huisje, naar de garage van CJ's huis op het huis van CJ zelf:

gallery222dx.th.jpg

Stap 3:

Van het huis dat je ziet spring je hierop (wat je ziet) en dan pak je de spuitbuis die je ziet ''zweven''!!

gallery230ka.th.jpg

En je hebt nog een spray/graffity erbij!

Dat huis met de Hydra erop. De Hydra krijg je alleen als je het spel 100% hebt uigespeeld en dat heb ik :$ !

Suc6 verder, Ruurd31!! :cya:

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Ik zal er even bij vertellen dat je met een spuitbus ook andere personen kunt aanvallen.

Je richt gewoon met de spuitbus op de mensen en dan gaan ze hoesten en kunnen ze even niks meer doen.

Hun leven gaat er wel langzaam af. Dus ze kunnen er dood aan gaan.

Nu weet je ook gelijk wat je er een beetje mee kunt doen. :D

Ja hoor, als je ze alle honderd Hidden Sprays gevonden. Krijg je in de keuken van CJ, 4 guns deze:

• De AK47
  • Een soort uzi!
  • Molotof Cocktail
  • De handgun van de shotgun

Ruurd31!

*edit: Zo heb je op SF (de Photo Obs haalt) en LV (Horseshoes haalt) ook guns bij je ''basis''

Kijk voor meer informatie: Hier (klik)!

Geplaatst:

Op het huis bij jou in de Grove Street, waar een soort Uzi op ligt, kun je springen op je huis, als je op het huis springt vanaf de garage is er een soort plat dak van een muur! Daar ligt ook een Sprays!!

Van stap 1 tot 3:

Je springt via de optree naar de voordeur(huisje link met Hydra erop) op het huisje rechts:

gallery219wf.th.jpg

Stap 2

Je springt van het huisje, naar de garage van CJ's huis op het huis van CJ zelf:

gallery222dx.th.jpg

Stap 3:

Van het huis dat je ziet spring je hierop (wat je ziet) en dan pak je de spuitbuis die je ziet ''zweven''!!

gallery230ka.th.jpg

Dat huis met de Hydra erop. De Hydra krijg je alleen als je het spel 100% hebt uigespeeld en dat heb ik :$ !

Waarom zo moeilijk? Hij ligt ook gewoon in The Johnson House

Geplaatst:
Ja hoor, als je ze alle honderd Hidden Sprays gevonden. Krijg je in de keuken van CJ, 4 guns deze:
  • De AK47
  • Een soort uzi!
  • Molotof Cocktail
  • De handgun van de shotgun

Ruurd31!

*edit: Zo heb je op SF (de Photo Obs haalt) en LV (Horseshoes haalt) ook guns bij je ''basis''

Kijk voor meer informatie: Hier (klik)!

thnx kan ik weer ff verder met tags spuiten :puh:

Waarom zo moeilijk? Hij ligt ook gewoon in The Johnson House

Als je denkt ik wil er nog sprays bij hebben omdat ik misschien niet genoeg heb dan is dat handig!

Ohja om de 6 uur komen de sprays weer terug waar je ze weg gehebt gehaald!

Ruurd31.. :klap:

@DaddyPimp: Ze vroeg waar de graffity/sprays te vinden zijn.. Er zijn meerdere opties waar je ze vinden kan. Die in je huis is 1! Die van mij is ook 1, maar die in je huis is 500-1000 sprays en die op het dak 500-100! (eerste getal is hoeveel je sprayen kan (zegmaar minutie erin) en die erachter staat hoeveel reserve minutie!

Geplaatst:

Van stap 1 tot 3:

gallery219wf.th.jpg

Stap 2

gallery222dx.th.jpg

Stap 3:

gallery230ka.th.jpg

omg hoe wist jij dat daar een spuitbus is?

Pfff....ik snap eerlijk gezegt de moeite niet van dat dak hoor. Boven in je slaapkamer ligt er 1. Pakken, naar beneden en saven. Weer naar boven en opnieuw. Tijd die je nodig hebt om zoveel spray te pakken dat je half Los Santos compleet kan dichtspuiten: 4 minuten standaard Nederlandse Tijd....lijkt mij simpel genoeg

* edit: in bovenstaand verhaal is een foutje geslopen. Na het pakken van de spraycan en het saven moet je heel even je huis uitlopen en weer naar binnen gaan. Dan staat de volgende bus boven op je te wachten. (en met huis bedoel ik dat ding in Grove-Street he.....dat je niet ineens op straat gaat staan)

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...