Jump to content

MTA:SA Chattopic


Recommended Posts

Geplaatst:
Net als bij de stuntmode. Races tussen clans bijvoorbeeld...En gewoon met meerdere mensen samen spelen die je kent.
wat IMO ook zinloos is (net als RPGclans...) maarja dat krijg je als je jarenlang in een DM clan zit :puh: maar gelukkig komt SA:MP natuurlijk nog met een DM alternatief... ;)
  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Azer

    59

  • AmsterdamBoy

    55

  • Joriz

    30

  • M.Toreno

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

lol om nog maar te zwijgen over de SDK :schater: de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen.

de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee.

Geplaatst:
lol om nog maar te zwijgen over de SDK :schater: de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen.

de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee.

Zo ieder zijn smaak hé. Als jij SA-MP beter vind, oké. Maar dat afkraken van MTA weten we nu wel.

Geplaatst: (bewerkt)

lol t is kritiek, daar blijft een mens scherp van ( zou je toch wel moeten weten, jij, die denkt dat er competitie is tussen multiplayer mods ;) ).

niks mis met kritiek, want je hoort mij niet zeggen dat mta sa kut is of iets dergelijks( oef stel dat iemand t doet dan gaan hier een aantal mensen flippen begrijp ik :schater: ). als iemand hier zegt dat een niet door t mta gemaakte mod kut is, is er ook niks aan de hand dus gelijk oversteken kan geen kwaad :bier:

daarnaast was mijn opmerking inderdaad een compliment voor t sa-mp team, maar dat heeft verder niets te maken met voorkeur. t gaat namelijk om een feit, de massa snapt geen fuck van die SDK; sommigen weten nog niet eens wat t betekent( maakt ook niet uit, daarom zeg ik ook, hou t simpel :klap: gebruikersvriendelijkheid is erg belangrijk)

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst: (bewerkt)

SDK is ook alleen boeiend voor programmeurs die kennis hebben van C++\C\ASM... ;), tevens komt erook een blueversie van MTA:MA (groot voordeel is dat het niet al te moeilijk is daarentegen wel gigantisch traag en het heeft zijn limieten...). Grote voordeel van de scriptini van SA:MP is natuurlijk dat het ingebakken is met de SA:MP server (MTA:MA zal altijd stand-alone blijven) en het is vrij gemakkelijk :). Misschien dat het systeem van MTA:SA vergelijkbaar zal zijn (bv. met de .mapfiles...)

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:

uit t verhaal begrijp ik dat de race editor vrij makkelijk te gebruiken is, maar die staat slechts in de schaduw van de SDK (als we t mta team moeten geloven :clown: ). tuurlijk ze zullen wel t een en ander uitleggen, maar dit is zeker niet geschikt voor de massa.

Geplaatst:

Nou ik zei dat MTA SA volgonde week dus 16 tot 22 january zal public releasen en zit erop zowat te lijken.

Geplaatst:

tenzij er weer een bug wordt ontdekt( grote kans, want er is steeds getest in een kleine gesloten groep).

dan begint t hele proces opnieuw, bug fixen, nieuwe beta releasen aan t test team(kleine gesloten groep), mocht dat slagen dan gaat t door naar een groter test team. en als dat goed gaat, dan komt er een release.

Geplaatst:

de semi-public is al begonnen he ;) ofwel ze testen al met meer man (maarja server max op 16/32 players oid)...

Het wordt in iedergeval geen Revolutie :engel:

Geplaatst:
de semi-public is al begonnen he ;) ofwel ze testen al met meer man (maarja server max op 16/32 players oid)...

Het wordt in iedergeval geen Revolutie :engel:

ja dat weet ik. maar daar verwees ik ook naar; als daar weer een bug wordt ontdekt begint t hele proces opnieuw.

en dat tweede dat spreekt voor zich he ;)

Geplaatst:

In het MTA blog kan je lezen dat MTA:SA server perfect draait op een " dual Xeon 2.8 gHz server with HyperThreading support, 2GB of RAM, running the almighty Debian Linux distribution."

Laat gtagames.nl nou toevallig ook een Dual Xeon server hebben draaien. MTA:SA gaat dus zonder problemen op onze server werken. Wat ook wel verwacht was want zo zwaar is zo'n server programma niet.

Ook valt het traffic gebruik redelijk mee.

Meer technische info in de blog: http://www.mtavc.com/blog/

Geplaatst:
Dus loopt het ook goed over LAN? :?
lijkt me nogal logisch he, sinds LAN nog altijd vele malen sneller is dan internet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...