Azer Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Net als bij de stuntmode. Races tussen clans bijvoorbeeld...En gewoon met meerdere mensen samen spelen die je kent.wat IMO ook zinloos is (net als RPGclans...) maarja dat krijg je als je jarenlang in een DM clan zit maar gelukkig komt SA:MP natuurlijk nog met een DM alternatief... Reageren
M.Toreno Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 lol om nog maar te zwijgen over de SDK de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen. de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee. Reageren
RTS Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 lol om nog maar te zwijgen over de SDK de meeste mensen zullen er toch geen reet van begrijpen.de keuze van t SA-MP team voor een simpele script-taal voor de server( en dus gamemodes) is veel beter, bereik je een groter publiek mee. Zo ieder zijn smaak hé. Als jij SA-MP beter vind, oké. Maar dat afkraken van MTA weten we nu wel. Reageren
M.Toreno Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) lol t is kritiek, daar blijft een mens scherp van ( zou je toch wel moeten weten, jij, die denkt dat er competitie is tussen multiplayer mods ). niks mis met kritiek, want je hoort mij niet zeggen dat mta sa kut is of iets dergelijks( oef stel dat iemand t doet dan gaan hier een aantal mensen flippen begrijp ik ). als iemand hier zegt dat een niet door t mta gemaakte mod kut is, is er ook niks aan de hand dus gelijk oversteken kan geen kwaad daarnaast was mijn opmerking inderdaad een compliment voor t sa-mp team, maar dat heeft verder niets te maken met voorkeur. t gaat namelijk om een feit, de massa snapt geen fuck van die SDK; sommigen weten nog niet eens wat t betekent( maakt ook niet uit, daarom zeg ik ook, hou t simpel gebruikersvriendelijkheid is erg belangrijk) Bewerkt: 11 januari 2006 door M.Toreno Reageren
Azer Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) SDK is ook alleen boeiend voor programmeurs die kennis hebben van C++\C\ASM... , tevens komt erook een blueversie van MTA:MA (groot voordeel is dat het niet al te moeilijk is daarentegen wel gigantisch traag en het heeft zijn limieten...). Grote voordeel van de scriptini van SA:MP is natuurlijk dat het ingebakken is met de SA:MP server (MTA:MA zal altijd stand-alone blijven) en het is vrij gemakkelijk . Misschien dat het systeem van MTA:SA vergelijkbaar zal zijn (bv. met de .mapfiles...) Bewerkt: 11 januari 2006 door Azer Reageren
M.Toreno Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 uit t verhaal begrijp ik dat de race editor vrij makkelijk te gebruiken is, maar die staat slechts in de schaduw van de SDK (als we t mta team moeten geloven ). tuurlijk ze zullen wel t een en ander uitleggen, maar dit is zeker niet geschikt voor de massa. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 RC3 is uit! diverse mensen mogen nu meehelpen met testen die voorheen nog niet mee hadden getest. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Nou ik zei dat MTA SA volgonde week dus 16 tot 22 january zal public releasen en zit erop zowat te lijken. Reageren
M.Toreno Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 tenzij er weer een bug wordt ontdekt( grote kans, want er is steeds getest in een kleine gesloten groep). dan begint t hele proces opnieuw, bug fixen, nieuwe beta releasen aan t test team(kleine gesloten groep), mocht dat slagen dan gaat t door naar een groter test team. en als dat goed gaat, dan komt er een release. Reageren
Azer Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 de semi-public is al begonnen he ofwel ze testen al met meer man (maarja server max op 16/32 players oid)... Het wordt in iedergeval geen Revolutie Reageren
RTS Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 De site ziet er in ieder geval alweer een stuk beter uit. Hier nog wat nieuwe screenshots: http://multitheftauto.com/upload/news/200601/rc3-03.jpg http://multitheftauto.com/upload/news/200601/rc3-04.jpg http://multitheftauto.com/upload/news/200601/rc3-01.jpg http://multitheftauto.com/upload/news/200601/rc3-02.jpg Reageren
M.Toreno Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 de semi-public is al begonnen he ofwel ze testen al met meer man (maarja server max op 16/32 players oid)...Het wordt in iedergeval geen Revolutie ja dat weet ik. maar daar verwees ik ook naar; als daar weer een bug wordt ontdekt begint t hele proces opnieuw. en dat tweede dat spreekt voor zich he Reageren
Joriz Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 In het MTA blog kan je lezen dat MTA:SA server perfect draait op een " dual Xeon 2.8 gHz server with HyperThreading support, 2GB of RAM, running the almighty Debian Linux distribution." Laat gtagames.nl nou toevallig ook een Dual Xeon server hebben draaien. MTA:SA gaat dus zonder problemen op onze server werken. Wat ook wel verwacht was want zo zwaar is zo'n server programma niet. Ook valt het traffic gebruik redelijk mee. Meer technische info in de blog: http://www.mtavc.com/blog/ Reageren
-Roy- Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Dus loopt het ook goed over LAN? Reageren
Azer Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Dus loopt het ook goed over LAN? lijkt me nogal logisch he, sinds LAN nog altijd vele malen sneller is dan internet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.