AmsterdamBoy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 De site heeft ook nieuwe lay-out? Ontopic: Het komt echt dichterbij ik kan niet wachten! Reageren
Azer Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) yup zowel de site als de blog hebben er een extra skin bij gekregen... Bewerkt: 16 januari 2006 door Azer Reageren
ACID Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 ja ik kan ook niet wachten de screens zien er zo mooi uit ik denk dat het echt leuk wordt. Reageren
Azer Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 de screens zien er zo mooi uitvoor mooie screens van GTA:SA heb je MTA niet voor nodig maar eerlijk waar de chat en het scorebord zien er pro uit maarja mag ook wel na 2 jaar ontwikkelen... Reageren
M.Toreno Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 nouja dat niet alleen, maar die races zijn op zich wel goed gemaakt; die filmpjes van Jordan geven een veel beter beeld over MTASA. maar je moet t bij MTASA niet hebben van de sync. kijk t is niet dat MTASA zo slecht is ofzo, maar een hype creëren werkt kritiek alleen maar in de hand. die hele pagina over MTA BLUE gaf nameljk een erg gekleurd beeld. Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Jordan's preview (te vinden op http://www.planetgrandtheftauto.com/featur...cles/mtareview/ ) is inderdaad leuk om te lezen. Je moet er wel rekening mee houden dat tijdens het opnemen alles iets trager gaat en dat Jordan en diverse andere ook vanuit Amerika spelen terwijl de server in Europa staat. Indien iedereen vanuit bijvoorbeeld Nederland speelt op een Nederlandse MTA:SA server heb je al veel minder last ervan dat iemand een beetje schokt. Iedergeval zoals ik al eerder heb gezegd is het beter om het eerst te spelen en dan pas conclusies te gaan trekken. Vergeet dan niet te denken aan andere spellen zoals Counter Strike wanneer je met mensen over de hele wereld tegen elkaar speelt. Reageren
M.Toreno Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 dat opnemen van een filmpje heeft geen invloed want jordan neemt op wat hij ziet ( de framerate van hem is acceptabel trouwens, dus geeft t een goed beeld). de ping zal best wel invloed hebben( t mta team zegt t, zij weten t beste wanneer de vertraging zichtbaar t kleinst is). ik vind t alleen wel raar, er is weinig sync, dus t dataverkeer is minimaal. dan zou je denken, de sync moet dan ook optimaal zijn, maar dat is helemaal niet t geval. bij optimale sync schokt zelfs iemand van een ping van 300 niet tot nauwelijks( daarom zijn de animaties in echte spellen wel gewoon goed in allerlei omstandigheden). dat t ook met een multiplayer mod kan, weet ik, omdat ik voor een multiplayer een keer moest testen ( toen had ik nog een oude pc, en die deed voldeed kwa systeem eisen net niet aan t minimale wat nodig was voor GTA San Andreas). degene waarmee ik testte zag mij niet schokkend bewegen( ik hem ook niet, alsof hij een gecomputer gestuurde voetganger was). zo zit t met SA-MP denk ik ook; er waren mensen uit Europa, de VS, Australië etc. bij, en de sync was vloeiend( herriner je dat eerste filmpje nog, je ziet 4 mensen in een auto, en degene die t filmpje opnam was passagier; t was bijna perfect!). dat t slechts gaat om een filmpje, kan niet als tegenargument gebruikt worden, want de vergelijking is immers gericht op de filmpjes van MTASA. verder kan je de multiplayer mods ook niet vergelijken, maar ik wou alleen aangeven dat ping en de pc maar een kleine factor zijn. MTASA moet t dus gewoon hebben van t racen en die uitgebreide race-editor( dat is eigenlijk t enige wat echt indruk heeft gemaakt vind ik, gezien t feit dat je ook je zelfgemaakte race kunt testen ). Reageren
Azer Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Vergeet dan niet te denken aan andere spellen zoals Counter Strike wanneer je met mensen over de hele wereld tegen elkaar speelt.Je wilt CS toch niet gaan vergelijken met MTA he? Want cs is in vergelijking met MTA lagloos Die warps (of schokken/happeringen) zijn trouwens best wel afschuwelijk tevens is het vreemd dat de wapens van de voertuigen semi-synched zijn (sync ze dan meteen full? we kunnen nog wel enkele maanden wachten...) de Mapeditor is inderdaard indrukwekkend, maar ze hadden de tijd beter in optimale sync kunnen stoppen Ach een racemode kan als het goed is ook met Smallscript gemaakt worden, dus ik hoef me geen zorgen te maken over de sync Reageren
W3sl3y Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nog een paar dagen en dan maak ik jullie stuk voor stuk af! Volgens mij komt hij vrijdag uit... ik voel het! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Nog een paar dagen en dan maak ik jullie stuk voor stuk af! Volgens mij komt hij vrijdag uit... ik voel het! Ja idd de omgedraaidee ja Ik zeg ook Vrijdag! Ik heb bijna van Azertje gewonnen (MTA SA deze public uit komt!) Reageren
RTS Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Als je intresse hebt in een race/stunt clan voor MTA SA check ff het QuBi topic in MTA Advertisement . Reageren
Azer Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik heb bijna van Azertje gewonnen (MTA SA deze public uit komt!)heb ik enkele uitspraken over enige releases gedaan dan? ach ik zal het toch wel eerder weten dan jou .......maar eh vrijdag? tsja dan moet RC5 niet verschijnen (RC5? ja er staat op de blog nog niets over RC4...) Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 (bewerkt) Vraagje! Gaat het vooral om racen of kan je ook gewoon deatmatch doen? Ja toch? Ik zie bijna alleen maar dingen van racen daarom. Bewerkt: 18 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
gtaruler Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 DM is 100 x leuker dan sterven er zoveel en racen is zaaai dan gaat niemand dood Reageren
Azer Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Vraagje! Gaat het vooral om racen of kan je ook gewoon deatmatch doen? Ja toch? Ik zie bijna alleen maar dingen van racen daarom.deathmatch met voertuigen ja (met hydra's/hunters/tanks), footsync (dus dat je kan rennen etc.) is niet inbegrepen in de 1e release...@Gtaruler: en/of je dood kan gaan met racen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.