Typhoon Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Niet? Aaah wat jammer! Het moet wel snel komen dan want dat is juist het leukste. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Je kan wel zeker met hydra's/hunters/tanks rijden/vliegen en zo elkaar afknallen zoals je in de filmpjes en screens kan zien. Hiermee kan je doorgaan totdat er 1 man overblijft (last man standing) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Je kan wel zeker met hydra's/hunters/tanks rijden/vliegen en zo elkaar afknallen zoals je in de filmpjes en screens kan zien. Hiermee kan je doorgaan totdat er 1 man overblijft (last man standing) Joriz is het al bekend hoeveel servers GTAG krijgt? 1,2? En komen die dan meteen naar de release? Ik kan niet wachten op de release hopelijk ontdekken ze geen bugs meer. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Er komt er sowieso 1. Deze zal waarschijnlijk op de dag van de release al draaien. Daarna ga ik bekijken of er meer nodig zijn en of dit technisch en financieel mogelijk is. Als we een 2e server laten draaien moet deze vind ik ook anders zijn dan server 1. Daarom is misschien een privat server voor superleden of hoger leuk of een server alleen voor races voor clans tegen clans. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Er komt er sowieso 1. Deze zal waarschijnlijk op de dag van de release al draaien. Daarna ga ik bekijken of er meer nodig zijn en of dit technisch en financieel mogelijk is.Als we een 2e server laten draaien moet deze vind ik ook anders zijn dan server 1. Daarom is misschien een privat server voor superleden of hoger leuk of een server alleen voor races voor clans tegen clans. Jaja. Dat zou zeer leuk zijn. Als zoiets zou komen zou je gewoon een public alleen voor sl+ kunnen doen en dat je die ook voor clans vs clans kan gebruiken. Anyway, verwachten jullie MTA:SA deze week nog? Ik denk het niet ik dan half volgende week. Ik zie er iig erg naar uit. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Er komt er sowieso 1. Deze zal waarschijnlijk op de dag van de release al draaien. Daarna ga ik bekijken of er meer nodig zijn en of dit technisch en financieel mogelijk is.Als we een 2e server laten draaien moet deze vind ik ook anders zijn dan server 1. Daarom is misschien een privat server voor superleden of hoger leuk of een server alleen voor races voor clans tegen clans. Dus ik neem aan de 1st GTAGAMES.NL MTA SA server word dus PUBLIC? Reageren
Joriz Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 De eerste server wordt public aangzien als je leden een wachtwoord meegeeft wordt deze toch sowieso verspreid. Ook is het net zoals GTAgames.nl en GTAforum.nl voor iedereen toegankelijk. Waarschijnlijk zullen er weer netzo als vroeger diverse grappige moderators/admins op de server rondhangen. Voor het serieuze gedoe komt er dus misschien een 2e MTA server alleen is dat dus nu nog niet zeker. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Perfect Joriz! Dat idee van SL+ vind ik ook erg goed want dan weet je tenminste tegen wie je speelt. Want op de public komen ook veel niet gtaforum leden... Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Wat is er met Sl of hoger? Dat er alleen SL en hoger op het MTA kunnen? Is opzich wel goed maar sommigen zoals mij ook jammer! Maar op de andere server kan dan gewoon iedereen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Wat is er met Sl of hoger? Dat er alleen SL en hoger op het MTA kunnen? Is opzich wel goed maar sommigen zoals mij ook jammer! Maar op de andere server kan dan gewoon iedereen? Ze bedoelen een 2de server voor SL+. Maar er komt iig een public server voor iedereen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Aha... dat is wel goed ja... anders komen er allemaal vreemden en een SL+ server is wel heel gezellig! Reageren
M.Toreno Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Waarschijnlijk zullen er weer netzo als vroeger diverse grappige moderators/admins dat waren inderdaad grappige admins daar zeg, lach er nu nog steeds om Reageren
bam margera Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb da filmje zitte te bekijke met dat gemod aan die weg , komt dat ook in MTA SA of is da gewoon een programma???(da programma zou ik dan wel wille!) Reageren
RTS Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb da filmje zitte te bekijke met dat gemod aan die weg , komt dat ook in MTA SA of is da gewoon een programma???(da programma zou ik dan wel wille!) Dit zit in MTA:SA zelf ingebouwd. Het is dus geen progamma apart. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Zal hij dit weekend nog uitkomen??? Ik denk het toch niet hoor.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.