AmsterdamBoy Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Zal hij dit weekend nog uitkomen???Ik denk het toch niet hoor.... Nu zit ik er ook niet aan te denken maar wie weet? Zondag is er nog en Zaterdag. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik denk dat vanavond uit komt. Alhoewel. Reageren
Joriz Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Geduld is een schone zaak. Ik hoop natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk uitkomt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik ook, en vooral de versie waar deatmatch in zit! Reageren
Azer Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik ook, en vooral de versie waar deatmatch in zit!grote vraag of die dit jaar nog uitkomt Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Grote vraag? Je moet nu niet overdrijven daar zijn ze heus geen jaar mee bezig. Reageren
Azer Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Grote vraag? Je moet nu niet overdrijven daar zijn ze heus geen jaar mee bezig.ach tegen de tijd dat MTA:SA R1 released is hebben ze nog maar minimaal 11 maanden (moet R1 wel released worden in Januari uiteraard), en wrs zijn ze van plan om ook nog iets van een update uit te brengen genaamd R2 oid dus zo overdreven is mijn voorspelling niet Reageren
M.Toreno Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) ja azer heeft gelijk want t argument dat de basis gelegd is, gaat niet helemaal op. er wordt zowel aan de SDK gewerkt en NA R1 komt eerst nog een patch voor R1, en dan pas kan er aan deathmatch gewerkt worden en dat gaat heel veel tijd kosten( er is immers nog veel te syncen). t testen van die versie zal ook maanden duren, gezien t huidige testsysteem. als beta 50 ongeveer klaar is kan je verwachten dat er nog 10 RC's komen en dan mag de massa misschien spelen. je kunt je afvragen of t systeem wel efficiënt werkt, want de racemod is slechts een voorgerecht als we t mta team moeten geloven. waarschijnlijk krijgt t testteam steeds een nieuwe versie zodra er iets gefixt is ( of t nou iets ernstigs is of niet, dat maakt niet uit ) de kans dat de deathmatch versie uitkomt dit jaar, is net zo klein als dat vandaag R1 klaar zou zijn( volgens onze tijdzone; volgens t forum is t al zondag, maar volgens me pc die sync is met de tijdserver van windows nog niet). edit: ok nu wel na een paar edits. Bewerkt: 21 januari 2006 door M.Toreno Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Mult Theft Auto: San Andreas R1.0 Server Released! (22/01/2006 @ 03:19 CET) by eAi We′ve just released the Multi Theft Auto: San Andreas server. Builds are available for Linux and Windows. The server will not allow you to play Multi Theft Auto: San Andreas As is usual with these kinds of releases, we release the server some time before the client (the program you play with) so that server providers can download and configure their server as they desire. Head over to http://light.mtavc.com to download the server and to see a count down until we release the game for you to play! Note for server admins: Anti-cheat is currently disabled in servers, we will enable it when we release the client. To enable anti-cheat after we release, just restart your server. Currently it will display a 404 ′file not found′ error, this is intentional. If you have problems setting up your server, please check our wiki or visit our forum. De server is al gerealesed! Nu de client nog! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) 16 uren te gaan! Zal op 11uur s avonds zijn. I kheb GEWONNEN VAN AZER Nou goed je moet GEEN NO HOT COFFE PATCH DOWNLOADEN! Zo ja? reinstall san andreas Goeie nieuws voor PatrickW Bewerkt: 22 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
M.Toreno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ga er maar vanuit dat RC5 de releaseversie wordt, kan het altijd nog mee/tegenvallen maar als ze dit weekend nog niet klaar zijn(hoezo dit weekend? nou omdat de testers dan over t algemeen meer tijd hebben) dan kan je wel zeggen dat t helemaal niet 'bijna' klaar is. klopt toch aardig Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Eindelijk! Morgen de hele middag spelen! Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Eindelijk!Morgen de hele middag spelen! Laat ik dan net een heel erg belangrijk PW hebben .. Naja, ik ben wel benieuwd hoe het er allemaal uitziet en hoe het speelt, dus dan speel ik het wel op dinsdag . Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb ook aardig wat huiswerk! Ik ga het vanmiddag doen! Reageren
Johan O. Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb ook aardig wat huiswerk! Ik ga het vanmiddag doen! lol je bedoelt vanavond ? maar egt mooi dat ie uitkomt! kga hem morgen de hele dag spele is morgen de GTAGames server al online ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.