Jump to content

MTA:SA Chattopic

Recommended Posts

Geplaatst:
Zal hij dit weekend nog uitkomen???

Ik denk het toch niet hoor....

Nu zit ik er ook niet aan te denken maar wie weet?

Zondag is er nog en Zaterdag.

• Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

59

• AmsterdamBoy

55

• Joriz

30

• M.Toreno

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Grote vraag? Je moet nu niet overdrijven daar zijn ze heus geen jaar mee bezig.
ach tegen de tijd dat MTA:SA R1 released is hebben ze nog maar minimaal 11 maanden (moet R1 wel released worden in Januari uiteraard), en wrs zijn ze van plan om ook nog iets van een update uit te brengen genaamd R2 oid ;) dus zo overdreven is mijn voorspelling niet :)
Geplaatst: (bewerkt)

ja azer heeft gelijk want t argument dat de basis gelegd is, gaat niet helemaal op. er wordt zowel aan de SDK gewerkt en NA R1 komt eerst nog een patch voor R1, en dan pas kan er aan deathmatch gewerkt worden en dat gaat heel veel tijd kosten( er is immers nog veel te syncen).

t testen van die versie zal ook maanden duren, gezien t huidige testsysteem. als beta 50 ongeveer klaar is kan je verwachten dat er nog 10 RC's komen en dan mag de massa misschien spelen. je kunt je afvragen of t systeem wel efficiënt werkt, want de racemod is slechts een voorgerecht als we t mta team moeten geloven. waarschijnlijk krijgt t testteam steeds een nieuwe versie zodra er iets gefixt is ( of t nou iets ernstigs is of niet, dat maakt niet uit ;) )

de kans dat de deathmatch versie uitkomt dit jaar, is net zo klein als dat vandaag R1 klaar zou zijn( volgens onze tijdzone; volgens t forum is t al zondag, maar volgens me pc die sync is met de tijdserver van windows nog niet).

edit: ok nu wel :schater: na een paar edits.

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:

Mult Theft Auto: San Andreas R1.0 Server Released! (22/01/2006 @ 03:19 CET) by eAi

We′ve just released the Multi Theft Auto: San Andreas server. Builds are available for Linux and Windows.

The server will not allow you to play Multi Theft Auto: San Andreas As is usual with these kinds of releases, we release the server some time before the client (the program you play with) so that server providers can download and configure their server as they desire.

Head over to http://light.mtavc.com to download the server and to see a count down until we release the game for you to play!

Note for server admins: Anti-cheat is currently disabled in servers, we will enable it when we release the client. To enable anti-cheat after we release, just restart your server. Currently it will display a 404 ′file not found′ error, this is intentional.

If you have problems setting up your server, please check our wiki or visit our forum.

De server is al gerealesed! Nu de client nog!

Geplaatst: (bewerkt)

16 uren te gaan!

Zal op 11uur s avonds zijn.

I kheb GEWONNEN VAN AZER :D

Nou goed je moet GEEN NO HOT COFFE PATCH DOWNLOADEN!

Zo ja? reinstall san andreas

Goeie nieuws voor PatrickW :puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:
ga er maar vanuit dat RC5 de releaseversie wordt, kan het altijd nog mee/tegenvallen :schater:
maar als ze dit weekend nog niet klaar zijn(hoezo dit weekend? nou omdat de testers dan over t algemeen meer tijd hebben) dan kan je wel zeggen dat t helemaal niet 'bijna' klaar is.

klopt toch aardig :schater:

Geplaatst:
Eindelijk!

Morgen de hele middag spelen!

Laat ik dan net een heel erg belangrijk PW hebben :N ..

Naja, ik ben wel benieuwd hoe het er allemaal uitziet en hoe het speelt, dus dan speel ik het wel op dinsdag :) .

Geplaatst:
Ik heb ook aardig wat huiswerk! Ik ga het vanmiddag doen!

lol je bedoelt vanavond ?

maar egt mooi dat ie uitkomt!

kga hem morgen de hele dag spele

is morgen de GTAGames server al online ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...