RTS Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Nog 9 uurtjes voor de client. Denk niet dat morgen uitgebreid kan spelen vanwege school. Ben in iedergeval benieuwd. Reageren
Joriz Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 De server is reeds een heletijd online. Connecten kan via mtaserver.gtagames.nl met poort 22003 Reageren
Azer Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 woei we kunnen eindelijk de revolutie aanschouwen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Opeens werd er weer een grote bug gevonden 10minten voor de officiele released dan is het wel zuur Reageren
Azer Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Opeens werd er weer een grote bug gevonden 10 minuten voor de officiele released dan is het wel zuur kleine kans van, er zijn immers geen betatests meer. Enkele serverbugs zijn er trouwens wel al gevonden Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Kan iemand mij uitleggen hoe het nou precies in zijn werk gaat? Is het zo dat je hier de gtagames.nl server moet downloaden en dan instaleren. Zo ja, waarom en wat moet ik vervolgens doen? Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dat is een server. Dat is eigenlijk voor de mensen die ook al een MTA:VC server hadden draaien en die nu hun Server van MTA:SA er op kunnen zetten. Dus niet voor de mensen die geen server hebben (homeservers maken heeft ook geen zin). [edit]: Ik krijg spontaan zin om hier te posten.. Reageren
Jarno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 De koninklijke MTA forum moderator RTS verwelkomt (denk ik) u heer Arjen! Kan niet wachten... Reageren
M.Toreno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) kleine kans van, er zijn immers geen betatests meer. Enkele serverbugs zijn er trouwens wel al gevonden lol ik wist t, verklaart ook waarom er zoveel beta versies waren (even doordenken voor de anderen);de server zit ook niet voor niets al aan versie 2. mooi zo n hype, hoe groter die wordt, hoe sterker mn oordeel morgen laat die revolutie maar komen Bewerkt: 22 januari 2006 door M.Toreno Reageren
patrickvb Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Nog 2 uur te gaan dames en heren Deze revolutie word krachtiger als de franse revolutie nou jah dat hoop ik teminste Ik ga van 11 tot weet niet hoelaat ff gamen en morgen om half negen naar school alsk niet dood ben Kortom: GAME NIGHT:P Reageren
Le MrG Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Nog minder als 45 minuten nu....... De spanning stijgt ! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik zie jullie morgenvroeg 6:15 wel in de MTA:SA Gtagames server he? FF wachten, nog ff wachten en MTA MTA he MTA. JALALALALALALLAA Reageren
Le MrG Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Niks morgenvroeg, Zodra de downloadlink verschijnt ben ik de eerste ! Reageren
patrickvb Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Niks morgenvroeg,Zodra de downloadlink verschijnt ben ik de eerste ! Ja je neus ik ben de eerste die klikt met mijn vette trust predator muis Kga em spelen:P :P:P:) Straks haalt mta grap uit en staat er: more to come next week :S Bewerkt: 22 januari 2006 door patrickvb Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Hijs uit!! Download is er al? Paar minuten wachten voor Mirror Bewerkt: 22 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.