Azer Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik heb ook even gespeeld, maar ik vond de sync juist wel meevallen( was ff op littlewhitey's). veel beter dan te zien was op die filmpjes. aangezien t niet perfect was, is er niet sprake van een revolutie en is MTASA ook niet de uitvinding van de eeuw ofzo. maar t is wel beter dan ik verwacht had, en t ziet er allemaal erg professioneel uit en t werkt. over de anti-cheat kan ik natuurlijk nog niets zeggen, t is voor de krakers blijkbaar moeilijk en een grote groep valt al af omdat de blue core heel anders werkt. aan de andere kant, als MTASA echt zo populair wordt zoals er beweert wordt dan is de kans ook groter dat er nieuwe 'krakers' opduiken die wel voldoende kennis hebben.die map editor is ook best wel goed, je kan er best veel mee doen. ik werd helaas in de 1e race niet eerste gelukkig nog wel op t podium met een 3e plek. Tsja sorry, ik ben de sync van een andere mod gewend ...Races zijn voor mij ook nog wel de moeite waard omdat ik meestal in de voorhoede eindig maar het is verre weg van perfectie Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Screenshots!! Screenshots!! Op gtagames.nl staan screenshots... Reageren
M.Toreno Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Tsja sorry, ik ben de sync van een andere mod gewend ...Races zijn voor mij ook nog wel de moeite waard omdat ik meestal in de voorhoede eindig maar het is verre weg van perfectie ja misschien verander ik ook van mening zodra ik dat gespeeld heb maar ik vind t op zich wel tof dat racen( heb nooit wat tegen racen gehad ofzo, maar ik had MTASA anders ingeschat). en t racen is inderdaad vrij makkelijk(komt door GTA San Andreas zelf he, de besturing is bewust simpel gehouden), alleen sommige races zijn wat moeilijker gemaakt , dat is wel leuk ik behoor meestal ook tot de top, behalve als me voertuig is opgeblazen lol Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hij doet het niet.... Hij zegt: Reageren
RTS Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wanneer krijg je die error? En heb net ff gespeeld maar het is toch echt een knap stukje werk. Zal straks mijn mening nog even uitbereiden. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Zeker knap stukje werk, dat voor de 1e betá release, jammer dat het allleen nog Racen is, een Deathmatch komt tog wel WARNING is egt verslavend WARNING GTA Vice VIP Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Deze fout krijg ik alleen bij de gtagames.nl server... Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb net eventjes gespeel en ik moet zeggen dat het er goed uitziet! Ik ben erg enthousiast en ga nu even de map editor bekijken Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wanneer krijg je die error? Oa bij de gtagames server. Sommige andere doen het wel. __________________________________________ Heb net mijn aller eerste race gereden in een server waar 35 man in zat... Wat denk je? 1ste Reageren
michelted Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wanneeer komt de deatmatch versie uit voor mta??? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wanneeer komt de deatmatch versie uit voor mta??? Dat is nog niet bekend. @w3sl3y 35 man zuigt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Is gtagames server soms offline? Zoals nu? Reageren
RTS Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik baal wel van de mapchanges, komt je strot uit na een tijdje. Lijkt me beter om een server te hebben met 1 of 2 maps. Reageren
Azer Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wanneeer komt de deatmatch versie uit voor mta???met de eerste release als voorbeeld genomen zou ik zeggen ergens in 2007 @RTS: idd en vooral die maps die niet kunnen draaien op 32 slots servers... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.