Jump to content

MTA:SA Chattopic

Recommended Posts

• Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

59

• AmsterdamBoy

55

• Joriz

30

• M.Toreno

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

SA-MP Zit echt geweldig uit.

MTA SA ook heel erg mooi.

SA-MP gaat misschien wel CO-OP MOD maken dat wordt echt wel cool.

MTA oook CO-OP?

Meeste kennen wel de HALF LIFE 1 MOD Sven-Coop?

Geplaatst:

Hallo :cya:

hier ben ik weer met een waarschijnlijke domme vraag maare als er al beta-testers zijn dan zou die toch al snel uit moeten komen?

Geplaatst:
SA-MP Zit echt geweldig uit.
SA:MP is ook geweldig ;)
MTA SA ook heel erg mooi.
de buitenkant van MTA:SA ziet er geweldig uit ja, alleen dat ;)
Zowel het MTA team als het SA:MP team hebben geen plannen voor Co-Op.
Hallo :cya:

hier ben ik weer met een waarschijnlijke domme vraag maare als er al beta-testers zijn dan zou die toch al snel uit moeten komen?

als je vraag over MTA gaat, nee een DM release van MTA:SA is niet snel te verwachten (de betatesters hebben ze nog van de 1e release).

En SA:MP is nog in een alphastage ;) (daarna wordt het Private Beta en daarna misschien een Public Beta ;)).

Geplaatst: (bewerkt)
Azer : Zowel het MTA team als het SA:MP team hebben geen plannen voor Co-Op.

Bij de SA-MP interview wel.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

nee, ze hadden het idee voor een Co-Op (maar dat idee is afgeblazen nadat kyeman zogenaamd vertrok).
Geplaatst:

nee, ze hadden het idee voor een Co-Op (maar dat idee is afgeblazen nadat kyeman zogenaamd vertrok).

Hij is toch terug ?:puh:

PS: Ik zag op SA-MP screen Azer(1) ben jij dat?

Geplaatst:

Yup, dat ben ik, maar op het moment zijn ze alleen bezig met DM (maar laten we niet teveel offtopic gaan, want dit topic gaat immers om een andere mod :puh:)

Geplaatst:

Interview met het MTA Team (Hier te lezen...)

Lastly, what do you think of other GTA multi-player mods?

"We don't have a firm stance on multiplayer mods. We've seen them come and go many times. There’s probably been about ten different mods that have been started, and in most cases [they] have fallen apart during the time we've been developing MTA. As such, we take other mods' claims "with a pinch of salt," and keep doing what we do best - making GTA playable online. Obviously, while we're flattered that people feel that imitating MTA is a worthwhile project, we're surprised that people haven't put their time into making other games into multiplayer."

Goh wat een arrogantie van het MTA team , MTA is alles behalve perfect (uiterlijk is leuk, innerlijk zuigt) en ze denken dat SA:MP niet bestaat :schater:

Volgens mij ben jij gewoon anti mta :puh:

Maar ik vindt dat ze wel gelijk hebben ze hebben tot nu toe ook nog geen concurrentie gehad.

Tenminste GTAT is geen concurrentie, meschien wordt SA: MP beter. Maar dat is nog afwachten.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Volgens mij ben jij gewoon anti mta :puh:

Maar ik vind dat ze wel gelijk hebben ze hebben tot nu toe ook nog geen concurrentie gehad.

Tenminste GTAT is geen concurrentie, meschien wordt SA: MP beter. Maar dat is nog afwachten.

Ik ben niet zozeer anti-MTA ;)....maar de hele hype rond MTA:Blue sloeg gewoon nergens op (het was ook te mooi om waar te zijn). En ja toevallig weet ik dat SA:MP beter is dan MTA ;) (afwachten op de volgende betatest ja...), maar ach er is toch geen concurrentie? het werd immers beweerd door het grootste gedeelte van het MTA team ;). Maar enige reden om arrogant te zijn hebben ze niet want MTA:SA zuigt gewoon :cya:
Geplaatst:
Interview met het MTA Team (Hier te lezen...)
Lastly, what do you think of other GTA multi-player mods?

"We don't have a firm stance on multiplayer mods. We've seen them come and go many times. There’s probably been about ten different mods that have been started, and in most cases [they] have fallen apart during the time we've been developing MTA. As such, we take other mods' claims "with a pinch of salt," and keep doing what we do best - making GTA playable online. Obviously, while we're flattered that people feel that imitating MTA is a worthwhile project, we're surprised that people haven't put their time into making other games into multiplayer."

Goh wat een arrogantie van het MTA team , MTA is alles behalve perfect (uiterlijk is leuk, innerlijk zuigt) en ze denken dat SA:MP niet bestaat :schater:

Misschien is het gewoon een neppe interview..

Jullie kunnen volgensmij niet begrijpend lezen.

het MTA:TEAM ontkent nog bekend dat er concurentie is.

Wij van gtagames.nl gaan toch ook geen concurerende sites en reclame maken voor andere bedrijven in een interview.

Wat in het interview bedoelt zijn vooral de vele mods die er tot nu toe zijn geweest en weer zijn verdwenen rond Vice City. Denk maar aan al die vage programmatjes en mislukte mods die er waren en zijn.

Ook zeggen ze gewoon hun best te doen om een goede multiplayer te maken en dat lukt ze volgensmij aardig goed.

Jullie moeten er wel rekening mee houden dat het netzo als de mensen van deze site, diverse andere websites en projecten als SA:MP gewoon vrijwilligers zijn die geen ene cent krijgen betaald voor dit werk wat ze in hun vrije tijd zover ze dat nog hebben hard aan mta werken.

Bewerkt: door Joriz
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb een vraagje waar kan ik de deathmatch server voor MTA SA downloaden?

Want ik kan alleen maar racen... :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...