Jump to content

MTA:SA Chattopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat de meeste van jullie Counter Strike wel kennen. Is SA : MP gelijk als CounterStrike, maar dan in de San Andreas versie? Bijvoorbeeld als je iemand een headshot schiet, dat je dan ook dood bent. Is dit ongeveer gelijk?? (je mag ook een ander spel als voorbeeld noemen)

• Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

59

• AmsterdamBoy

55

• Joriz

30

• M.Toreno

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee SA-MP is waarschijnlijk te laggy om headshots te geven, het is natuurlijk wel mogelijk. Waarschijnlijk zul je niet in 1 keer dood zijn.

Geplaatst:

Je bent zeker NIET dood als je een Headshot schiet met welk wapen dan ook.

Je moet zeker 3 keer schieten voor hij echt 'dood' is !

Mvg

Tales

Geplaatst:

Deze topic gaat over de aankomende MTA San Andreas. Niet over SA-MP. Daar is reeds een forum voor.

Graag on topic blijven!

Morgen weer een nieuwe screen van de nieuwe MTA:SA?

Geplaatst:

Ik hoop maar dat die DM versie redelijk snel uit komt (dat denken wel meer mensen :puh: )

Ik word echt gek van dat racen, en ja ik weet dat je nog SA:MP kun doen, maar met 4 mensen in een server is dat ook niet alles

Geplaatst:
Ik hoop maar dat die DM versie redelijk snel uit komt (dat denken wel meer mensen :puh: )

Ik word echt gek van dat racen, en ja ik weet dat je nog SA:MP kun doen, maar met 4 mensen in een server is dat ook niet alles

het is ook een server bedoelt om je scripts te testen (SA:MP is nog steeds niet gereleased) dus niet om te spelen ;).

Ik betwijfel het of MTA:SA DM snel zal uitkomen, aan de ene kant wel om toch nog bij de "concurrentie" in de buurt te blijven, maar aan de andere kant niet omdat ze features toe blijven voegen...

Maarja over een video doen ze ook al langer dan 2 weken ;)

Geplaatst:

zal wel luek zijn als dm uit komt lijkt me wel lueker als de race versie maar dan moet je wel in uato,s kunnen stapen en eigenlijk wat er in de ofline versie ook is dat zo luek wezen

Geplaatst:
zal wel luek zijn als dm uit komt lijkt me wel lueker als de race versie maar dan moet je wel in uato,s kunnen stapen en eigenlijk wat er in de ofline versie ook is dat zo luek wezen

Als je op de vorige pagina had gekeken had je een beta screen gezien waar je duidelijk ziet dat men op elkaar schiet.

Omdat er nog veel onduidelijkheid is wat er met MTA DM mogelijk is heb ik alles wat bekend is en wat op te maken is uit hun screenshots even in de WikiGTA gezet: http://nl.wikigta.org/index.php/MTA:SA

Geplaatst:
Tevens lijkt het erop dat het in en uit auto's stappen goed gesyncroniseerd is aangezien Dragon uit zijn auto lijkt te stappen.
sync kan je niet zien op screens (soms niet eens in vids)...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

eigenlijk verheug i kme niet zo op deathmatch.

ikvind et veel leuker om een beetje te racen dan ronsd te lopen en op elkaar te schieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...