Flame^ Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 eigenlijk verheug i kme niet zo op deathmatch.ikvind et veel leuker om een beetje te racen dan ronsd te lopen en op elkaar te schieten. Waarom koop je dan een spel als GTA ipv een race spel? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 eigenlijk verheug i kme niet zo op deathmatch. ikvind et veel leuker om een beetje te racen dan ronsd te lopen en op elkaar te schieten. Waarom koop je dan een spel als GTA ipv een race spel? mss. omdat het gta stijltje beter is maar ik vind deathmath toch beter maar er moet een MP uitkomen waar je ook mods kunt inzetten Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Als ik in Mta sa 1.1 een corona zet dan wil ik die draaien hoe moet dat? Edit: Antwoord niet nodig meer, ik heb het zelf al ontdekt. Bewerkt: 13 juli 2006 door kesava Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.