Azer Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 grote minpunt aan dit langdurige gebeuren is dat een bluerelease voor Vice City wel jaren gaat duren of niet meer zal komen Ik denk dat GTA III en Vice City multiplayer verleden tijd is en niet meer daar aan veranderen *ik kan het ook mis hebben* VC Multiplayer is zeker geen verleden tijd vele mensen spelen nog 0.5 en/of vc:mp en vergeet trouwens niet (mits het waar is) de eerste Blue versies op VC gebouwd zijn...@C-J_Redman: yup, blue wordt op het moment gebruikt voor SA... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 grote minpunt aan dit langdurige gebeuren is dat een bluerelease voor Vice City wel jaren gaat duren of niet meer zal komen Ik denk dat GTA III en Vice City multiplayer verleden tijd is en niet meer daar aan veranderen *ik kan het ook mis hebben* VC Multiplayer is zeker geen verleden tijd vele mensen spelen nog 0.5 en/of vc:mp en vergeet trouwens niet (mits het waar is) de eerste Blue versies op VC gebouwd zijn...@C-J_Redman: yup, blue wordt op het moment gebruikt voor SA... Lijkt me logisch als er geen Multiplayer mod is voor San Andreas behalve Grand Theft Auto Tournament 0.2 maar daar krijg je teveel Socketerror(Disconnected) Reageren
Azer Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 grote minpunt aan dit langdurige gebeuren is dat een bluerelease voor Vice City wel jaren gaat duren of niet meer zal komen Ik denk dat GTA III en Vice City multiplayer verleden tijd is en niet meer daar aan veranderen *ik kan het ook mis hebben* VC Multiplayer is zeker geen verleden tijd vele mensen spelen nog 0.5 en/of vc:mp en vergeet trouwens niet (mits het waar is) de eerste Blue versies op VC gebouwd zijn...@C-J_Redman: yup, blue wordt op het moment gebruikt voor SA... Lijkt me logisch als er geen Multiplayer mod is voor San Andreas behalve Grand Theft Auto Tournament 0.2 maar daar krijg je teveel Socketerror(Disconnected) klopt, maar dat betekent niet dat een Blue Versie voor VC zinloos is Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Waroom heet het eigelijk dat MTA Blue? Reageren
Azer Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Waroom heet het eigelijk dat MTA Blue?het is gewoon de codenaam net zoals bv. Longhorn/windows vista... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Internal beta 15 released to QA team Today, we release beta 15 to our Quality Assurance (QA) team. This beta fixes two crashes that occurred in limited situations - one with only some maps with many objects on, another only for some players. ChrML also spent quite some time going through the code checking for memory leaks (which are when we start using memory but don't tell the system we've stopped using it, and are consequently bad) and optimizing code. We've still got some work to do in this area. Oli also has been working on various things, such as adding passwords for servers and fixing a few admin bugs that have been found - as he mentioned in the previous post, everything is looking good in the admin area. In total, this beta release fixed 15 issues, and as far as I'm aware, we've had no crashes reported in it. We've still got a few unfixed crashes reported from previous versions, but it’s quite likely that these have been fixed already by other fixes. We're really happy with how its looking - we've got parts to polish up, some optimizing and one area that needs working on quite a bit. Not that I like mentioning things like this, but can I just point out that if you're not interested in these posts, you don't need to tell us not to make them. Even if these make just one person happy, or more informed (or both!), that’s good Ed Beta 15... Nja ze zeiden op 21november dat het 2weken duurde om en fix te maken dus het gaat niet in november uitkomen. Tot 5december is er geen release(Sinterklaas) Beta 16 of Release? Bewerkt: 26 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Azer Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 2 weken om een bug te fixen? dat is niet over iedere bug te zeggen uiteraard het probleem bepaalt of het lang of kort duurt om een bug te fixen er heeft immers maar 5 dagen tussen B14 en B15 gezeten, ofwel x aantal bugs zijn sneller dan in 2 weken gefixed een interne release van Beta 16 zal heus nog wel verschijnen als het verhaal van eAi mag geloven. Ze moeten immers nog alles optimaliseren... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 2 weken om een bug te fixen? dat is niet over iedere bug te zeggen uiteraard het probleem bepaalt of het lang of kort duurt om een bug te fixen er heeft immers maar 5 dagen tussen B14 en B15 gezeten, ofwel x aantal bugs zijn sneller dan in 2 weken gefixed een interne release van Beta 16 zal heus nog wel verschijnen als het verhaal van eAi mag geloven. Ze moeten immers nog alles optimaliseren... Dat waren wel kleine bugjes Maar er was nog 1 grote bug wat nog gefixt moest worden.Het kan nu gefixt zijn maar ze zijden bij BETA 13/14 over 2weken dus ze het was sneller gefixt dan gedacht. Hopelijk komt die realease voor 2006 en voor mijn verjaardag (24December) Reageren
Azer Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Maar er was nog 1 grote bug wat nog gefixt moest worden.Het kan nu gefixt zijn maar ze zijden bij BETA 13/14 over 2weken dus ze het was sneller gefixt dan gedacht.Hopelijk komt die realease voor 2006 en voor mijn verjaardag (24December) er is nooit duidelijk aangegeven hoe groot de bugs waren (en wat de bugs precies waren/zijn...) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 2Weken dat moet wel grote geweest zijn. Reageren
ACID Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 hoi, komen er voor mta sa verschillende servers voor las venturas, san fierro en los santos net zoals bij mta 3 of gewoon een grote server ? Reageren
Azer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 hoi,komen er voor mta sa verschillende servers voor las venturas, san fierro en los santos net zoals bij mta 3 of gewoon een grote server ? het is gewoon 1 map Reageren
ACID Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 oke dank je wel maar kunnen er dan ook meer mensen in een server ? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) hoi, komen er voor mta sa verschillende servers voor las venturas, san fierro en los santos net zoals bij mta 3 of gewoon een grote server ? het is gewoon 1 map Phew ik was bang voor niet.... Spacerune ik denk 40 per server Bewerkt: 4 december 2005 door AmsterdamBoy Reageren
RTS Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dit ligt eraan hoeveel slots je insteld. Dit kan van bv. 8 tot 32 op dit moment. Met MTA SA zal dit misschien wel hoger worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.