AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dit ligt eraan hoeveel slots je insteld. Dit kan van bv. 8 tot 32 op dit moment. Met MTA SA zal dit misschien wel hoger worden. Nja goed.. Ik gok wel rond 40 maximaal of 64.. zoals de meeste games. al is dit een mod Maar komt het wel voor 24december uit? Reageren
Le MrG Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik hoop het ! Ze hadden overigens wel al lang een Public Beta kunnen plaatsen Dit gaat wel een beetje ver Ik wil die MTA:SA wel een zien als hij klaar is ! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik hoop het !Ze hadden overigens wel al lang een Public Beta kunnen plaatsen Dit gaat wel een beetje ver Ik wil die MTA:SA wel een zien als hij klaar is ! Tja We moeten wel blij wezen dat we het later kunnen spelen dan helemaal niet. Reageren
Azer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Amsterdamboy verkondig geen onzin het is nog niet vastgesteld wat het maximum aantal spelers is dat een MTA:SA server aankan (ivm ze nog geen massale betatests hebben gehouden omdat het QA Team te klein is...) en of het voor 24 December uitkomt? Ik gok erop dat de members van het MTA Team hetzelf geeneens weten @TheRing: Tsja ze willen nou eenmaal een release zonder bugs he @RTS: 32 met GTA III, 26 met VC Reageren
Le MrG Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik vind het lopen eigenlijk wel belangrijker als Bugs Ik bedoel, wij zijn dan een poosje zoet en in die tijd kunnen ze een patch uitbrengen ofzo Reageren
Azer Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik vind het lopen eigenlijk wel belangrijker als BugsIk bedoel, wij zijn dan een poosje zoet en in die tijd kunnen ze een patch uitbrengen ofzo ook belangrijker dan bugs die je spel laten crashen? nee, dat is fijn met een ingame client Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 MTA Race Mod R1 is klaar Beta 16 komt deze nacht uit Beta 17 Of EINDELIJK DE RELEASE? Reageren
Joriz Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 MTA Race Mod R1 is klaarBeta 16 komt deze nacht uit Beta 17 Of EINDELIJK DE RELEASE? Beta 16 komt binnenkort uit voor de beta testers (kwestie van lezen). Vandaag was te lezen in de blog dat het MTA admin panel de volgende functies bevat: - Player kick - Player ban - Player Mute - Player Freeze - Get player IP - Add/Remove bans - Change server password (if password is enabled) - Variable Max Players limit (up to the max specified in the server config file) - Server shutdown (if option is enabled) - Change server map running (map list sent on connect) - Current map name/time running - Who is logged into RCON admin Lees meer in hun blog Echt leuke functies zitten erbij. Vooral het bevriezen van spelers is echt grappig. Dan houden die irritante mensen vanzelf op Voor de mensen die al zeuren om liever snel een versie vol bugs moeten toch effe nadenken. MTA is zo populair geworden omdat ze behalve de eerste zijn ook altijd in hun openbare release de minste bugs hadden. Denk dat de lol er snel af is als MTA SA uit kwam en dat bij iedereen blijkt dat hij steeds binnen 10 minuten vast loopt of dat je alleen maar over het scherm schiet. Ook zijn er atlijd andere multiplayer mods geweest echter zijn die dus niet populair geworden door vele bugs en weinig opties. Als MTA dus uitkomt zitten er dus eigenlijk bijna geen bugs in en hoeven ze niet echt patches in elkaar te zetten maar kunnen ze meteen verder werken met de deathmatch versie (waar ze denk ook al mee bezig zijn). Reageren
RTS Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ja heel leuke admin opties. Player Freeze Wat zal het allemaal brengen.......... Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nee, zo veel bugs niet. Maar ik bedoel gewoon een paar kleine dingetjes bijv. dat als je vliegt je nooit wolken ziet ofzo Ik vind het lopen eigenlijk wel belangrijker als Bugs Ik bedoel, wij zijn dan een poosje zoet en in die tijd kunnen ze een patch uitbrengen ofzo ook belangrijker dan bugs die je spel laten crashen? nee, dat is fijn met een ingame client Reageren
ACID Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Dit ligt eraan hoeveel slots je insteld. Dit kan van bv. 8 tot 32 op dit moment. Met MTA SA zal dit misschien wel hoger worden. oke thnx Reageren
Azer Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Freezefunctie is zinloos imo maarja het is alleen maar om te laten zien wat er met de blue allemaal mogelijk is maarja weer een extra nutteloos functie voor maar een Previewrelease... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik ben een n00b maar wat is eigelijk Freeze player? Reageren
Azer Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik ben een n00b maar wat is eigelijk Freeze player?met die functie kan je spelers freezen (bevriezen -> stil/vastzetten) Reageren
M.Toreno Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Voor de mensen die al zeuren om liever snel een versie vol bugs moeten toch effe nadenken. MTA is zo populair geworden omdat ze behalve de eerste zijn ook altijd in hun openbare release de minste bugs hadden.Denk dat de lol er snel af is als MTA SA uit kwam en dat bij iedereen blijkt dat hij steeds binnen 10 minuten vast loopt of dat je alleen maar over het scherm schiet. Ook zijn er atlijd andere multiplayer mods geweest echter zijn die dus niet populair geworden door vele bugs en weinig opties. MTA is zo populair geworden omdat niemand verwachtte dat t mogelijk was om een multiplayer mod te maken voor GTA 3( en omdat MTA inderdaad de eerste was). zo werd er een hype gecreërd, en bleven andere multiplayer mods op de achtergrond. MTA is niet populair geworden met als reden dat t de minste bugs had. je weet daar al niks van, omdat je de andere multiplayer mods niet/nauwelijks gespeeld hebt. neem nou gtat, had een aantal zeer storende bugs; MTA 0.x heeft dat misschien in mindere mate, maar het aantal bugs is nog steeds hoog, misschien wel hoger. je hebt aan VC-MP/SA-MP gezien dat er wel degelijk programmeurs zijn die weten hoe t moet. zo zijn er nog wel meer, alleen hebben die waarschijnlijk een full-time baan bij een spelontwikkelaar, of een fabrikant van dergelijke software. dus die MTASA propaganda kun je beter links laten liggen. Freezefunctie is zinloos imo smile3.gif maarja het is alleen maar om te laten zien wat er met de blue allemaal mogelijk is puh2.gif maarja weer een extra nutteloos functie voor maar een Previewrelease... freeze-functie, gewaagde keus. het zijn een van de vele extra's die niet thuishoren in een preview versie. maar dat maakt voor t mta team niks uit, de doelstelling is namelijk, zoveel mogelijk niet-direct noodzakelijke dingen toevoegen. dat de speler nog niet uit de auto kan heeft te maken met t feit dat er nog het een en ander onderzocht moet worden. een aantal andere ontwikkelaars van een multiplayer mod (ook kyeman, toen sa-mp nog bestond) hebben al veel bereikt wat betreft synchronisatie. dit geeft ook alleen maar aan dat t mta team niet superieur is (tuurlijk blijft het moeilijk om een multiplayer mod te maken, maar ik geef alleen maar aan dat ook t mta team zo zn zwaktepunten heeft). daarom ben ik ook blij dat een gast (samen met nog een programmeur)die ik nog ken uit de mta tijd weer verder gaat met zijn multiplayer project. hij heeft al ervaring opgedaan met gtavc, en de vooruitzichten zijn positief ; misschien de lachende derde? als je naar gta rumble kijkt, zie je dat je met iets 'degelijks' toch in de smaak kunt vallen bij de massa. Bewerkt: 7 december 2005 door M.Toreno Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.