Azer Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Waarneer komt er een beta versie van MTA SA? Of komt er helemaal geen beta versie?de interne releases zijn beta, en de publieke release zal ook een beta zijn... Reageren
Godrax Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb er al een beta van op internet gevonden. De 14de ofzo. Met een beetje Googelen kom je er wel Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ik heb er al een beta van op internet gevonden.De 14de ofzo. Met een beetje Googelen kom je er wel Ze zijn nu al bezig met 18de dus heeft geen zin meer. Bewerkt: 1 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Azer Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb er al een beta van op internet gevonden.De 14de ofzo. Met een beetje Googelen kom je er wel Veel plezier met je client zonder server... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb er al een beta van op internet gevonden. De 14de ofzo. Met een beetje Googelen kom je er wel Veel plezier met je client zonder server... Lol zou leuk zijn als die werkt BETA 14 15 16 of lager. Nja ik bedoel als er servers waren. Nja MTA komt dus in 2006 uit.. zo niet 2007. Reageren
Azer Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Lol zou leuk zijn als die werkt BETA 14 15 16 of lager. Nja ik bedoel als er servers waren.Nja MTA komt dus in 2006 uit.. zo niet 2007. die BETA is toch niet gelekt...goh grote verrassing dat MTA zeer wrs in 2006 uitkomt ....een release in 2007 zou nogal overbodig zijn, ivm een opvolger van GTA:SA. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 In MTA rijdt zeker ook geen verkeer...jammer dat er geen optie is dat dat wel zo is. Waarom rijd er eigenlijk geen verkeer? Heeft zeker met de data overdracht te maken die wordt dan zeker gigantisch! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 In MTA rijdt zeker ook geen verkeer...jammer dat er geen optie is dat dat wel zo is. Waarom rijd er eigenlijk geen verkeer? Heeft zeker met de data overdracht te maken die wordt dan zeker gigantisch! Dat zou zo leuk zijn met verkeer!! Reageren
Joriz Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Waarom moet je verkeer hebben als je met vele mensen ingame zit? Verkeer is alleen maar irritant en met de mapbuilder kan je natuurlijk zelf ook obstakels plaatsen. Zoals je op de MTA blog kan lezen is betatest versie 18 uit en komt er waarschijnlijk alleen nog een versie 19 uit voor de betatesters. versie 20 wordt dus waarschijnlijk de openbare versie. Maar zoals ik al eerder zei heb ik liever iets goed werkends dan iets braks. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Waarom moet je verkeer hebben als je met vele mensen ingame zit?Verkeer is alleen maar irritant en met de mapbuilder kan je natuurlijk zelf ook obstakels plaatsen. Zoals je op de MTA blog kan lezen is betatest versie 18 uit en komt er waarschijnlijk alleen nog een versie 19 uit voor de betatesters. versie 20 wordt dus waarschijnlijk de openbare versie. Maar zoals ik al eerder zei heb ik liever iets goed werkends dan iets braks. Iedereen heeft zijn eigen mening want ik vind het juist leuk met verkeer. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja want stel dat je met z'n tween over LAN doet dan is er anders niet veel aan. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Volgensmij was het mogelijk met de MTA blue core om eigen dingen in MTA toe te voegen. Dus als je handig bent is verkeer misschien mogelijk. Maar om dit synchroon met elkaar te laten lopen is denk lastig. Reageren
Azer Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Volgensmij was het mogelijk met de MTA blue core om eigen dingen in MTA toe te voegen. Dus als je handig bent is verkeer misschien mogelijk. Maar om dit synchroon met elkaar te laten lopen is denk lastig.het blijkt volgens Luke (een ontwikkelaar van SA:MP/GTA:MP) redelijk simpel te zijn, het enigste probleem is dat de server ook alle informatie van GTA moet bevatten (SA:MP zou namelijk een Co-op worden). Tevens heeft eAi wel is gezegt dat ze binnen het MTA team wel bepaalde ideeen hebben om verkeer te synchen. Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Zou fijn zijn. Waar wachten ze op? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Zou fijn zijn. Waar wachten ze op? Of ze zeker of er nie te veel bugs opzitten anders wordt het zoals MTA VC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.