Jump to content

MTA:SA Chattopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou fijn zijn. Waar wachten ze op? :D

Of ze zeker of er nie te veel bugs opzitten anders wordt het zoals MTA VC

hij reageerde op mijn post, dus qua verkeersync etc. Niet wanneer ze MTA:SA gaan releasen ;)
  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

59

• AmsterdamBoy

55

• Joriz

30

• M.Toreno

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zou fijn zijn. Waar wachten ze op? :D

Of ze zeker of er nie te veel bugs opzitten anders wordt het zoals MTA VC

hij reageerde op mijn post, dus qua verkeersync etc. Niet wanneer ze MTA:SA gaan releasen ;)

Oh sorry want dit is MTA SA Topic..

Geplaatst:
Ik heb er al een beta van op internet gevonden.

De 14de ofzo.

Met een beetje Googelen kom je er wel ;)

altijd leuk he zo'n trojaans paard :schater:

Geplaatst:

Ik hoop echt dat de lag verbeterd wordt dat was altijd zeer iritant!

Ik hoop ook dat je niet meer op esc kan drukken en dat dan niemand je kan doden als je bijna dood bent in het gevecht, en dan zeg je gouw het was een crash :?

Dat is best wel gemeen maar wel handig :engel:

Geplaatst:

In MTASA zijn in vergelijking tot MTAVC nog meer beveiligingen aangebracht tegen het cheaten. Meer hierover kan je lezen in hun blog.

100% beveiligen tegen cheaten kan nooit, maar in MTASA is het echt stukke beter beveiligd.

Geplaatst:

Vast wel, als ze nog meer bugs vinden. Ik vind het wel goed dat er een RC komt want we hebben er tenslotte lang op moeten wachten! :D

Geplaatst:
Release Candidate 1 released to QA team!

!!!

Bestaat RC2 ook?

ach qua het aantal bugs dat ze al hadden met Beta 1 t/m 18 kan je dat wel verwachten...

zal er trouwens ook niet raar van opkijken als er nog een RC3 of RC 4 verschijnt...

Tevens zal de Voice Communicatie niet aanwezig zijn in de eerste public release...

Geplaatst:

RC1 is de release die jullie ook krijgen indien blijkt dat deze voldoende werkt. Er schijnen nog 1 a 2 bugs te zijn die ze nog voor de release willen oplossen. De rest van de bugs zijn klein en niet belangrijk genoeg (Vooral extra's die mensen willen).

Een heleboel mensen gaan dus RC1 testen en daarna komt hij waarschijnlijk dus eindelijk uit voor iedereen. :Y

Meer info is te vinden in de blog van mta.

Geplaatst:

Release Candidate 1 released to QA team!

!!!

Bestaat RC2 ook?

ach qua het aantal bugs dat ze al hadden met Beta 1 t/m 18 kan je dat wel verwachten...

zal er trouwens ook niet raar van opkijken als er nog een RC3 of RC 4 verschijnt...

Tevens zal de Voice Communicatie niet aanwezig zijn in de eerste public release...

t enige verschil is dat er nu getest wordt met mensen die niet lid zijn van t testteam. aangezien t testteam bestaat uit hielenlikkers, zullen ook nu weer mensen via IRC geselecteerd worden.

ga er maar vanuit dat RC5 de releaseversie wordt, kan het altijd nog mee/tegenvallen :schater:

Geplaatst:
Tsja Toreno, de echte gamers en de critici worden niet uitgenodigd. :clown:

De bedoeling van een testteam is juist dat ze critisch zijn en dingen als spelfouten, layout fouten, programmeur fouten, veiligheids fouten kunnen vinden.

Ik kan je zeggen dat dit door vele mensen ook zorgvuldig is gedaan en dat er niet alleen hiellenlikkers tussen zitten maar ook juist mensen die er op kicken om gaten te vinden om zo vals te spelen. (die er dan ook worden uitgehaald).

RC1 wordt inderdaad door een nog groter team getest. Mensen die al langer MTA spelen zitten hier tussen. Echter zullen er niet meer vele bugs worden gefixt en zover ik weet alleen nog maar wat kleine foutjes.

ik denk dat MTA SA nu echt binnen een maand gaat uitkomen.

Geplaatst:

@Joriz: ik weet heus wel wie in het QA Team zitten hoor ;) en je hoeft me helemaal niet uit te leggen wat ze doen...

Geplaatst: (bewerkt)
e bedoeling van een testteam is juist dat ze critisch zijn en dingen als spelfouten, layout fouten, programmeur fouten, veiligheids fouten kunnen vinden.

Ik kan je zeggen dat dit door vele mensen ook zorgvuldig is gedaan en dat er niet alleen hiellenlikkers tussen zitten maar ook juist mensen die er op kicken om gaten te vinden om zo vals te spelen. (die er dan ook worden uitgehaald).

RC1 wordt inderdaad door een nog groter team getest. Mensen die al langer MTA spelen zitten hier tussen.

nou dan, dan klopt t toch wat ik zei? je moet t woordt kritisch wel goed interpreteren, Azer had t over de houding tegenover MTA, niet over de grondigheid van t testen( als ze kritisch zijn , betekent t dus dat ze MTA SA zo goed mogelijk willen hebben).

t mta team is wat dat betreft erg voorspelbaar met t uitkiezen van mensen. logisch, of toch juist niet? misschien moet je juist kritiek serieus nemen, de community was toch zo belangrijk :schater:

Bewerkt: door M.Toreno

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...