Jump to content

MTA:SA Chattopic

Recommended Posts

• Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Azer

59

• AmsterdamBoy

55

• Joriz

30

• M.Toreno

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Azer ik moest bij jouw Antwoorden.. jij zei dat RC2 niet uit was nou dus wel..:puh:

*Van de TOPIC van The Ring*

Geplaatst:

RC2 is inderdaad uit zoals je in de blog kan lezen. Een klein scriptfoutje die ergens in het scriptwerk was opgetreden zorgde voor wat vervelende problemen voor de spelers.

Verder zijn er nog wat onbelangrijkere kleine foutjes gefixt.

Verder kan je er lezen dat er al wat over het traffic gebruik bekend is van MTA:SA. Het ligt maar rond de 4.3 KB/s bij 1 speler. Echter neemt het helaas zowat exponentieel toe.

Dit zorgt bij kleinere MTA servers voor minder traffic dan voorheen maar voor meer traffic bij grotere servers.

Uit het testen blijkt zegt MTA blogschrijver eAi dat races vooral geschikt zijn op servers met 16 spelers of minder en vrij rondrijden meer met servers met 32 spelers.

Hierdoor is de kans groter dat GTAGames.nl twee 16 spelers servers gaat draaien in plaats van een 32 spelers server aangezien dit veel gezelliger is tijdens het racen.

Of beide servers ook daadwerkelijk ook openbaar worden en online komen is nog niet bekend.

Ieder geval zorgt GTAgames.nl voor 1 MTA SA server.

Of er na rc2 een rc3 komt of dat deze versie over een tijdje openbaar komt is nog niet bekend. Iedergeval komt MTA SA steeds dichterbij. Het is dus nu nog maar een paar weekjes wachten (misschien wel dagen).

bron:

http://www.mtavc.com/blog

Geplaatst: (bewerkt)
Echter neemt het helaas zowat exponentieel toe.

hoezo helaas? t is een heel normaal algoritme. ok mta 0.5 had een klote netcode, maar over t algemeen werkt t zo.

dat t optimaal werkt met 16 spelers is eigenlijk nog best magertjes, als je beseft dat er nog heel weinig sync is( dus t dataverkeer zou heel klein moeten zijn; t enige nadeel van deze racemod is dat je over t algemeen, tenzij de race heel groot is, veel spelers bij elkaar hebt, wat betekent dat er veel data naar elkaar moet worden verstuurd; als de spelers ver uit elkaar liggen tijdens de race is dit niet t geval.

zo'n soorgelijke methode werd ook met VC-MP en GTAT toegepast om t verbruik van de bandbreedte te beperken.

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:
Het zal wel vaak gevraagt zijn maar is er ook een gtagames clan? Of komt die?

Nope.....

hoi,

een ding vraag ik me af

ik zie al meerddere keren iets met RC2 staan

weet iemand wat dit betekent ?

Dat RC betekent Release Candidate, het zou dus kunnen zijn dat deze gereleased word.

Geplaatst:

Maar is het geen idee om een clan te bedenken?

Ow wacht nee want dan willen alle leden joinen, en dan wordt het te vol! Als MTA SA uit is kom ik zeker op de server! Van gtagames.

Geplaatst: (bewerkt)

Ow wacht nee want dan willen alle leden joinen, en dan wordt het te vol! Als MTA SA uit is kom ik zeker op de server! Van gtagames.

Eerst moet je geduld hebben voordat MTA SA wordt gerealeased ik denk dat nog RC3 komt en pas de PUBLIC Release.. maar wie weet kan opeens NU ook of RC4 zelfs.

@Joriz Misschien nog maar seconden wachten :puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

wat is het nut van een clan met een racemode? :bonk:
Geplaatst:

wat is het nut van een clan met een racemode? :bonk:

Net als bij de stuntmode. Races tussen clans bijvoorbeeld...En gewoon met meerdere mensen samen spelen die je kent.

Geplaatst:

Ik verheug me er zo op... :D

Ik heb San Andreas zelf nu wel gezien en ben toe aan iets anders.

Mij zul je echt heel vaak zien in die race server!

Komt er eigenlijk een wachtwoord op de gtagames.nl server?

Dat lijkt me wel beter want dan kunnen alleen leden joinen.

Geplaatst:
Ik verheug me er zo op... :D

Ik heb San Andreas zelf nu wel gezien en ben toe aan iets anders.

Mij zul je echt heel vaak zien in die race server!

Komt er eigenlijk een wachtwoord op de gtagames.nl server?

Dat lijkt me wel beter want dan kunnen alleen leden joinen.

Nee het word gewoon een public.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...