Jump to content

Het leger in Las Venturas

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo In Las venturas heb je een leger basis zitten als je daar naar binnen gaad via heli bijv. wordje neergeknalt en als je door het hek wilt blijft hij dicht kom er ook ergens verder in het spel voor dat je wel het leger binnen kunt of niet? Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Vermoedelijk bedoel je de "geheime basis" Area 69 midden in de woestijn. Ja, hier kun je eenmalig 'legaal' in tijdens de missie Black Project, waarin je een geheim project uit de basis jat. Anders levert een bezoekje altijd 5 sterren op.

Geplaatst:

Ja inderdaad dat dee ik toen ook steeds met een politiepak in vc naar binnen gaan, maar jammer dat het waarscheinlijk niet bij deze kan :{

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Gammie,

Idd je kunt niet in een leger basis komen. Als je dat wel zou willen proberen kan dat niet je krijgt 5 Sterren/politie! Er zijn wel missies waar je in een legerbasis wat moet halen die kom je vast nog wel tegen!

De missies die je in LV bij het leger moet doen:

De eerste die je tegen komt: Stowaway daar moet je een Jetpack stelen van het leger een nieuw militair ding dat heel goed beveiligd is of dat denken ze dan! :Y

De 2e die je tegen komt: Up up and Way daar moet je een heli stelen waarmee je auto's moet vervoeren.

Bij de leger in de dessert kun je wel naar binnen rijden er is een doorbeukbaar hek, ergens rechtsonderin van het hek! Je kunt cheaten om de legers te voorkomen als je even een kijkje in het legerbasis wilt nemen:

Met de code: Nooit meer politie achter je aan. Kun je zonder dood rondkijken hieronder de cheats voor verschillende consules.

PC= Aezakmi

PS2= Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up

XboX= B, Right, B, Right, Left, X, Y, Up

Suc6 ermee, Ruurd31.. :engel:

Bewerkt: door ruurd31
  • 2 weken later...
kun je daar ook onder de grond ? in de kelder ?

Hey, welkom op dit forum en nog veel plezier!

Op de PS2 kan je wel in de kelder met behulp van en bug.

Op de PC kan dit jammer genoeg niet. :N (Of met de Place Manager.)

Met de missie 'Black Project' kom je ook in de kelder.

Bewerkt: door kortman_8

Alleen in de missie Black Project.

Anders kom (ik) er niet in. :bonk:

Volgens mij kwam iemand anders er wel in :ch:

EDIT: kortman 8 was me voor

:cya: GTA Gangster :cya:

Bewerkt: door GTA Gangster
Geplaatst:

je kan er heen met een jetpack ook buiten die missie.. je moet dan naar je huis gaan met die doorvallende muur naast dat zwembad (ergens in richman geloof ik) ga door die muur heen met je jetpack en vlieg ondergronds naar de leger basis toe.. je kan daar staan op wat dingen en als je je dan laat vallen dan kom je er in te staan... de minigun en alles staat er dan nog maar de mannnetjes en alles zijn weg en je krijgt ook geen vijf sterren achter je aan :)

Geplaatst:
je kan er heen met een jetpack ook buiten die missie.. je moet dan naar je huis gaan met die doorvallende muur naast dat zwembad (ergens in richman geloof ik) ga door die muur heen met je jetpack en vlieg ondergronds naar de leger basis toe.. je kan daar staan op wat dingen en als je je dan laat vallen dan kom je er in te staan... de minigun en alles staat er dan nog maar de mannnetjes en alles zijn weg en je krijgt ook geen vijf sterren achter je aan :)

Dat was toch niet mogelijk op de PC? :{

Waar is die doorvallende muur dan?

Het is geen doorvallende muur maar je kunt er doorheen beuken hier is een foto, met een kaartje (bij de rode stip).

gallery150oz.th.jpg

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Ik leg het even uit voor de mensen die er willen geraken.

(Alleen voor de ps-2 versie.)

In Mullholland in Los Santos heb je een savehouse kan je kopen,ligt iets ten noorden van het huis dat je hebt overgenomen van Mad Dogg.

Daar heb je een zwembad aan dat savehouser en daar is een muur loop daar door (zie de bijlage).

Dan zet je ff een rode stip bij de legerbasis (via start en map), en dan als je door de muur bent doe de cheat ''jetpack'' l1,12,r1,r2,up,down,left,right,l1,12,r1,r2,up,down,left,right,

En je vliegt met je jetpack naar het aangegevn punt (de legerbasis) als je eenmaal daar bent als je het ondergrondse gedeelte ziet laat je gewoon naar beneden zakken en je staat binnen je kan best ook nog deze cheat gebruiken van : ''nooit politie achter je''

Nooit politie achter je aan Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up

TIP :: Als je erheen vliegt met je jetpack ga niet te laag vliegen anders kom je terug op land uit.

En onder water kan je gewoon doorvliegen maar dan moet je iets lager gaan.

Bron van de cheats : Cheats - Wikitigta

Bewerkt: door Giorgo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...