Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vroeger toen ik hier nog niet op GTAForum.nl was had ik photoshop trial. dat is nu verlopen en maak mijn sigs nu met paint. het lukt aardig. gewoon op deviantart.com een plaatje van een brush kopieren en dan een plaatje erover heen plakken.

Nu wil ik met paint ook uitsnijden dat je gewoon dezelfde achtergrond krijgt als van de plaatje van de brush want als je gewoon een plaatje kopieert en dan op het plaatje van de brush plakt dan krijg je gewoon de achtergrond van het plaatje.

Wie wil voor mij keurig-netjes met photoshop een plaatje uitsnijden voor mij zodat ik hem keurig op het plaatje van mijn brush kan plakken? Dat je dan gewoon dezelfde kleur krijgt als de achtergrond? Alleen Rikku, het personage moet uitgesneden worden!

En de link op het been mag weg,

Dit plaatje moet uitgesneden worden:

17722.jpg

alvast tanx en suc6!

Juice

EDIT: Help me alsjeblieft!

Bewerkt: door Juice

Ik zal het ook wel proberen, dan heb je keuze uit 3. ;)

Ik edit deze post als ik klaar ben.

Hij is niet zo goed gelukt, dus ik denk dat je beter een andere kunt kiezen.

Vooral onderaan heb ik niet alles weg kunnen krijgen.

cutout1tv.th.png

Edit:Ik zie dat hij eigenlijk helemaal niet zo mooi is. Ik ga het nog even anders proberen...

Bewerkt: door Froodooo

Hier issie ...

Ik hoop voro je dat die andere goed zijn want dit haar was niet goed gelukt

vrouw12zo.png

Greetz GizmO

@ Juice ... ik zou je sig veranderen want hij heeft een te groot aantal KB ... dus daar kan je een warn voor krijgen ... volgens mij issie al een keer verwijderd door Mazzeltje ... dus ... denk er maar over ...

(Hij mag max 100KB)

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

bedankt! ziet er best mooi uit hoor!

ik wacht even op die van silverwing en froodooo en dan kies ik

Geplaatst:

Allemaal met de Pen Tool gedaan, heeft me ongeveer een uurtje geduurd voor alles zo goed mogelijk te krijgen, ik heb ook die kleine dingetjes van de sjaal uitgeknipt die tevens ook bij de achtergrond horen.

post-2180-1130783840.png

Geplaatst:

Silverwing je plaatje werkt helaas niet ik denk niet dat ie er zo veel aan heeft,, :N

Geplaatst:

Ik heb hem even opnieuw voor je gemaakt, Juice.

Deze is heel wat mooier vind ik zelf.

Hier is hij:

cutoutcopy5qm.png

Hoop dat je hem mooi vindt! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...