Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Vroeger toen ik hier nog niet op GTAForum.nl was had ik photoshop trial. dat is nu verlopen en maak mijn sigs nu met paint. het lukt aardig. gewoon op deviantart.com een plaatje van een brush kopieren en dan een plaatje erover heen plakken. Nu wil ik met paint ook uitsnijden dat je gewoon dezelfde achtergrond krijgt als van de plaatje van de brush want als je gewoon een plaatje kopieert en dan op het plaatje van de brush plakt dan krijg je gewoon de achtergrond van het plaatje. Wie wil voor mij keurig-netjes met photoshop een plaatje uitsnijden voor mij zodat ik hem keurig op het plaatje van mijn brush kan plakken? Dat je dan gewoon dezelfde kleur krijgt als de achtergrond? Alleen Rikku, het personage moet uitgesneden worden! En de link op het been mag weg, Dit plaatje moet uitgesneden worden: alvast tanx en suc6! Juice EDIT: Help me alsjeblieft! Bewerkt: 31 oktober 2005 door Juice
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ik wil het wel proberen voor je maar verwacht er niet veel van Greetz GizmO
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 oke dat is goed. bedankt! Iedereen mag het proberen hoorz!!!
Silverwing Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik begin er ook alvast aan, dan zien we welke het mooiste is.
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 oke heel erg bedankt Silverwing
Froodooo Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Ik zal het ook wel proberen, dan heb je keuze uit 3. Ik edit deze post als ik klaar ben. Hij is niet zo goed gelukt, dus ik denk dat je beter een andere kunt kiezen. Vooral onderaan heb ik niet alles weg kunnen krijgen. Edit:Ik zie dat hij eigenlijk helemaal niet zo mooi is. Ik ga het nog even anders proberen... Bewerkt: 31 oktober 2005 door Froodooo
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 okay hahaha. tanx allemaal!
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Hier issie ... Ik hoop voro je dat die andere goed zijn want dit haar was niet goed geluktGreetz GizmO @ Juice ... ik zou je sig veranderen want hij heeft een te groot aantal KB ... dus daar kan je een warn voor krijgen ... volgens mij issie al een keer verwijderd door Mazzeltje ... dus ... denk er maar over ... (Hij mag max 100KB) Bewerkt: 31 oktober 2005 door ~> GizmO <~
Juice Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 bedankt! ziet er best mooi uit hoor! ik wacht even op die van silverwing en froodooo en dan kies ik
Silverwing Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Allemaal met de Pen Tool gedaan, heeft me ongeveer een uurtje geduurd voor alles zo goed mogelijk te krijgen, ik heb ook die kleine dingetjes van de sjaal uitgeknipt die tevens ook bij de achtergrond horen.
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Silverwing je plaatje werkt helaas niet ik denk niet dat ie er zo veel aan heeft,,
Froodooo Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik heb hem even opnieuw voor je gemaakt, Juice. Deze is heel wat mooier vind ik zelf. Hier is hij: Hoop dat je hem mooi vindt!
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik vind die van Gizmo het mooist.
Slimm Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Zoekfunctie doet wonderen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13063&hl= Daar kan je al je renders aanvragen, er zit ook al een Riku tussen die je kan gebruiken.. Closed.
Recommended Posts