Slimm Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Fabolous ? Nope.. Hij is eigenlijk heel makkelijk, het is een legende.. Voortaan antwoord ik alleen als het goed is Reageren
Froop Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik denk dat het Nas is. Ik ben eigenlijk niet zeker, maar ik waag het erop. Reageren
Slimm Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik denk dat het Nas is.Ik ben eigenlijk niet zeker, maar ik waag het erop. Congrats, jij mag Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 50 Cent met een dikke kop? Zo lijkt het tenminste Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 volgens mij een lid van thie a-team... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 The Notorius BIG? Hij is dik BIG ook. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 volgens mij een lid van thie a-team... Topic naam: Wie is deze zanger/zangeres/band/groep ?, Foto posten en raden , niet moeilijk . Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Reageert froop nog of hoe zit het? Nja volgonde gok. Lloyd Banks? Reageren
Froop Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Zeiken of iemand nog reageert helpt niemand. Stuur me anders een pm. Ik reageer alleen als het goede antwoord is geraden, en dat is het niet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Zeiken of iemand nog reageert helpt niemand.Stuur me anders een pm. Ik reageer alleen als het goede antwoord is geraden, en dat is het niet. Zeg het dan. Fat Joe? Reageren
Jackie Chan Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dat is Beanie sigel Reageren
Froop Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Er zit dus 'Fat' in zijn naam, nou moet het niet moeilijk meer zijn. @Adamboy hieronder: Dit antwoord heb je al gegeven, en aangezien ik er niks over gezegd heb kun je je wel indenken dat het fout is. Zoek op google maar eens naar fat joe, die man ziet er heel anders uit. Bewerkt: 19 februari 2006 door Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.