Jump to content

100%

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, je krijgt geen filmpje.

Wanneer je 100% hebt gehaald krijg je een Rhino en een Hydra voor je deur in Grove street.

Geplaatst:

Nee en Ja.

Nee: Er komt alleen een Tank en een Rhino zoals Wesley al zei.

Ja: Als je de laatste officiele missies gehaald hebt van de verhaallijn dan krijg je een filmpje dat je de verhaallijn hebt gehaald en kun je de Submissies (klik) doen!

Ruurd31! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Om volledig te zijn:

- Rhino en Hydra spawnen in Grove Street

- Voertuigen kunnen 2 keer meer schade oplopen voor ze ontploffen

- Een boost voor alle stats..

*edit

- Oneindig amunitie. (aangegeven door piet-herr) :)

- 1.000.000 geld bij (BS) :)

Moment van zwakte. :(

Bewerkt: door Dizzee

Oneindig kogels 1 voordeel, voor elke kogel die je schiet, komt er 1 bij! Als je meer dan 10.000 kogels hebt in je wapen dan verdwijnen de cijfertjes onder je gun! Maar ze kunnen wel weer terug komen als je ze weer verschiet!

Als je te weinig wapens kogels hebt voor de 100%, bijv. 50 dan kun je wel een nooit-meer kogel-op cheat gebruiken! Op de PC gebruik je: fullclip.

PS2: L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1.

Xbox: Left Trigger, Right Trigger, X, Right Trigger, Left, Black, Right Trigger, Left, X, Down, Left Trigger, Left Trigger.

Veel suc6 om de honderd te halen! Kun je mijn antwoord controleren (grapje)

Ruurd31!! :engel::klap:

Edit: gebasseert op Big Smoke zijn bericht!

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Volgens mij kunnen je kogels nu nog wel op bij een honderd % save-game!! Als je meer dan 10.000 kogels hebt in je wapen dan verdwijnen de cijfertjes onder je gun! Maar ze kunnen wel weer terug komen als je ze weer verschiet!

Als je te weinig wapens kogels hebt bijv. 50 dan kun je wel een nooit-meer kogel-op cheat gebruiken! Op de PC gebruik je: fullclip.

Xbox: Left Trigger, Right Trigger, X, Right Trigger, Left, Black, Right Trigger, Left, X, Down, Left Trigger, Left Trigger.

Dit klopt niet, wanneer je 100% hebt krijg je dit:

- Een boost voor alle stats

- Oneindig kogels

- Veel geld :puh: (Ik dacht: $1.000.000)

Je ziet de cijfers nog wel, maar voor elke kogel die je schiet, komt er 1 bij. Dit kan iedereen die 100% heeft bevestigen.

Geplaatst:

Volgens mij kunnen je kogels nu nog wel op bij een honderd % save-game!! Als je meer dan 10.000 kogels hebt in je wapen dan verdwijnen de cijfertjes onder je gun! Maar ze kunnen wel weer terug komen als je ze weer verschiet!

Als je te weinig wapens kogels hebt bijv. 50 dan kun je wel een nooit-meer kogel-op cheat gebruiken! Op de PC gebruik je: fullclip.

Dit klopt niet, wanneer je 100% hebt krijg je dit:

- Een boost voor alle stats

- Oneindig kogels

- Veel geld :puh: (Ik dacht: $1.000.000)

Je ziet de cijfers nog wel, maar voor elke kogel die je schiet, komt er 1 bij. Dit kan iedereen die 100% heeft bevestigen.

Freight Missies wat is staat niet walkstouw

Freight missies zijn de trein missie's, in wikiGTA blijkt de pagina idd nog niet af te zijn.

Wat je moet doen tijdens de missie is: Met de trein ''freight''(vracht) afleveren bij de stations. Je kan deze missie beginnen door in een trein te stappen en op ''2 (PC)'' te drukken.

Veel succes verder :Y

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:
Freight missies zijn de trein missie's, in wikiGTA blijkt de pagina idd nog niet af te zijn.

Wat je moet doen tijdens de missie is: Met de trein ''freight''(vracht) afleveren bij de stations. Je kan deze missie beginnen door in een trein te stappen en op ''2 (PC)'' te drukken.

Veel succes verder :Y

maakt da tniet uit wat van trein

Geplaatst:

Jawel.. Een freight trein want dat is een goederen trein.

trouwens ff een tip..: Ga bij een station staan als je zon trein wilt daar komen ze vaker langs.. :Y

Greetz Gizmo :cya::clown:

Geplaatst:

Volgens mij, maar correct me if I'm wrong, kan je de freight-missies met elke willekeurige trein doen, dus zowel met een passagierstrein als met een echte freight-train. Is al een tijdje geleden dat ik die missie deed, maar er staat me zoiets bij dat ik het met een 'gewone' trein deed...... :cya:

Geplaatst:

Als de trein de ene keer 11.54 aan komt komt het de volgende keer niet weer omdezelfde tijd aan. Ik heb het zelf ervaren. Het is gelukt wanneer je de trein ziet!

Ruurd31.. :klap:

Geplaatst:

Als je 100% hebt krijg je per kogel die je schiet er 1 bij, maar als je herlaadt gaan die er weer af en hou je het aantal over dat je had voordat je begon te schieten.

Bij wapens die niet herladen (sniper, granaten) blijft dat aantal gewoon hetzelfde als je ze gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...