bigbossrm Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 kun je in gta LCS ook kleren kopen zoals bij gta San Andreas???????? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 omg, ik weet het al voor ik het spel maar heb gezien,nee niet zoals in san andreas je kan het beter verglijken met vc,, maar dan dat je met pijltjes naar links en rechts kunt kiezen uit verschillende pakjes ( dat heb ik gehoord ) en het is in de savehuis Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Het gaat inderdaad volgens hetzelfde principe als in VC. Om een idee te krijgen wat er zo ongeveer is, kun je een kijkje nemen in dit topic. Gegroet, Gunslinger Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Volgens mij unlock je pakken voor missies net zoals in Vice City.. En je unlocked ze niet allemaal in één keer maar pak voor pak. Reageren
bigbossrm Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt??????kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt?????? waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!! Je gaat dan dood.. en met die lettertypes moet je nog een keer op hetzelfde lettertje drukken bovenaan om hem te ''sluiten''.. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) eh bij mij werke die letturtipes ook niet, volgens mij gewoon foutje in het forum Bewerkt: 1 november 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.