Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

omg, ik weet het al voor ik het spel maar heb gezien,nee niet zoals in san andreas

je kan het beter verglijken met vc,, maar dan dat je met pijltjes naar links en rechts kunt kiezen uit verschillende pakjes ( dat heb ik gehoord ) en het is in de savehuis

Geplaatst:

Het gaat inderdaad volgens hetzelfde principe als in VC. Om een idee te krijgen wat er zo ongeveer is, kun je een kijkje nemen in dit topic.

Gegroet,

Gunslinger :)

Geplaatst:

Volgens mij unlock je pakken voor missies net zoals in Vice City..

En je unlocked ze niet allemaal in één keer maar pak voor pak.

Geplaatst:

kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt??????

kun je in gta LCS ook zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt??????

waarom kun je eigenlijk geen lettertype kiezen, of grootte???!!!!!

Geplaatst:

Je gaat dan dood..

en met die lettertypes moet je nog een keer op hetzelfde lettertje drukken bovenaan om hem te ''sluiten''..

Geplaatst: (bewerkt)

eh bij mij werke die letturtipes ook niet, volgens mij gewoon foutje in het forum

Bewerkt: door Cpt.Pinguin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...