Le MrG Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik heb een poosje geleden IPB 1.3.1 Gedowload van invisionboard.nl Maar toen drukte ik op Het Moderatie Team En Toen kreeg ik een MySQL error of een PHP error Een vriend van mij heeft ook hetzelfde Iemand Oplossingen ? Reageren
Thabit Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dat heb je altijd met IPB 1.3 . Dat had GTAForum eerst ook, maar dat heeft PatrickW opgelost, misschien wil hij jou ook helpen. Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dat Invision Power Board kun je downloaden hoe moet je dat installeren ? Uploaden toch ? Maar hoe ? The Mafia Reageren
Mania-92 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dat Invision Power Board kun je downloaden hoe moet je dat installeren ?Uploaden toch ? Maar hoe ? The Mafia Je hebt een host neem ik aan? (zoniet hier) Dan verander je de naam van het foldertje upload in forum. Dan log je in op het ftp adres van je host (ftp.wyger.nl) onder de naam en pass die bij jou bekend zijn. Dan upload je het mapje forum. Dan ga je het CHMODDEN als je smart FTP gebruikt doe je rechtermuisknop op het mapje en doe je onderaan properties, daar vul je in 7777. Dan ga je naar deze link www.wyger.nl/usr/forum/install.php (dit kan altijd verschillen). Dan maak je een database daar vul je ook alle gegevens van in bij die laatste link, en wala. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.