Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 RTS hoe heb jij de wanted sterren veranderd?? En hoe heb je van het $ teken een € teken gemaakt? En waar vind je die vette gun? Reageren
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik denk gewoon allemaal mods, ik vind em wel grappig. Je kunt de "autoriteiten" in Vice City wel vergelijken met katten. Misschien staan er op internet wel een paar dat je ze ook kan krijgen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 JAH hartstikke leuk allemaal maar nu weer BACK ON TOPIC PLZ!Deze: Wat is dat??? Ik zie hem niet <_< Reageren
RTS Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Het is een forumule-1 wagen, beetje opgevoerd Maar dat is Killerkips mod. Daar zit dat allemaal in. Reageren
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Kan je die ook downloaden op www.gtagames.nl of op een andere site? Hij lijkt mij wel grappig. In de mod die VC nederlands maakt is het $ teken veranderd in een hele vreemde € die van jouw vind ik veel beter. Trouwens hoe hard gaat die F1 wagen? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) btw. RTS heeft killerkip's vc mod Bewerkt: 2 januari 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Deze is opzich ook wel grappig, één van de unieke stunten. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik heb ook nog een spectaculair plaatje, wel een beetje offtopic, maar anders moet ik er een heel nieuw topic voor maken en dat is het niet waard. Ik vind het heel spectaculair en bijzonder, de tank hieronder heeft z'n loop verloren, maar kan nog wel schieten. Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad? Reageren
-Spijker- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Coole screen!! Ik heb er helaas geen een altijd als ik een coole stunt doe, druk ik op prnt scrn alleen ik ben altijd te laat om het te drukken. :lol: Mijn screen komt nog...( misschien) Reageren
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 dit is mijn plaatje klik hier Reageren
Baffie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) Hier, deze is vanaf de rivaal van Avery Carrington! Oké, nu je zin. Hij staat er wel twee keer, maar de dubbelpost is ( nog niet ) weg. Deze vond ik ook wel best cool, aan het eind stond de Km/teller op 360 :lol: . Bewerkt: 9 februari 2005 door Baffie Reageren
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 SORRY VOOR DUBBELPOST Deze screen is ook wel cool, vanuit de rivaal van Avery Carrington!?! Reageren
Timos Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Je kan EDITTEN he Dan heb je geen dubbelposts meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.