gta sa freak Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 ik ben nu al een uur aan het zoeken voor de pony (busje) in san andreas weet iemand misschien een vaste plek waar dit busje staat? Reageren
Achille Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Kijk in de Walkthrough zou ik zeggen daar staat het. www.WIKIgta.org Succes! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Kijk in de Walkthrough zou ik zeggen daar staat het. www.WIKIgta.orgSucces! Ik heb even gekijken, maar momenteel wordt er nog aan WikiGTA gewerkt. Over de Pony is op dit moment niks te vinden. De Pony is vooral te vinden in de haven van Los Santos. Voor de rest is het een kwestie van geluk, erg vaak komt hij niet voor. Gunslinger Reageren
dmx Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 die staan gewoon in het weiland hoor! Reageren
EXIT Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 dmx dat is niet waar pony's staan in de stal Reageren
Velaro Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 die staan gewoon in het weiland hoor! Sorry maar er zijn toch geen dieren in SA De Pony is geen dier maar een auto :schater: Reageren
EXIT Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) een pony is toch een paard die staan gewoon in het weiland hoor! Sorry maar er zijn toch geen dieren in SA De Pony is geen dier maar een auto :schater: er zijn schilpaden, vogels, vissen,... Bewerkt: 2 november 2005 door tectron Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Je kan de Pony in Doherty, San Fierro vinden en aan de haven van San Fierro. Daar komen ze het meeste voor. Ze staan nergens geparkeerd. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je kan hem ook spawnen met een trainer ofzo Maar dan is de lol er wel een beetje af. Greetz GizmO Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Je kan hem ook spawnen met een trainer ofzo Maar dan is de lol er wel een beetje af. Greetz GizmO bv n00bmode Cheers Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.