gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 heb je dates nodig om 100% te krijgen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nee hoor, weetje wel waar je ze kunt vinden. Hieronder volgt een snelle uitleg: Denise Robinson Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desires vind je haar vlak bij je eigen huis. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is. Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt. Beloning: 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Helena Wankstein Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning: 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Sex is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Michelle Cannes Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning: 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Katie Zahn Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Sex is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Barbara Schternvart Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60&: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Millie Perkins Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning: 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Robbing the bank at Caligula's" 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar Het komt van: Hier (klik) Ruurd31.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Nee hoor, weetje wel waar je ze kunt vinden. Hieronder volgt een snelle uitleg:Denise Robinson Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desires vind je haar vlak bij je eigen huis. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is. Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt. Beloning: 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Pimp Suit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Helena Wankstein Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning: 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Sex is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Michelle Cannes Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning: 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Sex is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Katie Zahn Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Sex is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Barbara Schternvart Omschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60&: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je warderobe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Millie Perkins Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning: 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Robbing the bank at Caligula's" 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar Het komt van: Hier (klik) Ruurd31.. oo dusse die date is niks geen belangrijks Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 En wellicht wordt het tijd GTA88, om je toch eens te verdiepen in de zoekmachine van dit forum. Dit soort posts is voor ons prima om ons gemiddelde te halen, maar het voegt weinig toe. Met 1 zoekargument had je het volgende kunnen vinden: Dates Dus: niet voor iedere vraag een nieuw topic aanmaken maar EERST zoeken!!! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) heb je dates nodig om 100% te krijgen Nee, die heb je niet nodig. Op internet zijn vele 100% checklists te vinden. Ik heb er hier een voor je. Gunslinger Link verwijst naar Engelse GTA site, link voegt waarde toe aan betreffende topic, link is dus goed volgens de nieuwe normen (4 oktober 2005). Bewerkt: 31 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.