gtafen Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 hAllow In het school doen wij altijd trefbal leuk spel 1. wie kent er dat ? Daaag Gtafen Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) In de middelbare school deed ik dat soms in de les lichamelijke opvoeding. Leuk spel zeker als je erbij nog eens 'tussen vier vuren' speelt. Bewerkt: 31 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Leuk spel. Ik ben de beste in Trefbal van groep 8 gooi iedereen lekker af. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Trefbal is inderdaad een erg leuk spelletje. Heel soms spelen wij dat nu nog op school. Helaas hebben wij tot nu toe nog geen Gym gehad op school. Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ja , leuk spelletje . Reageren
Juice Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ja idd een heel leuk spel. Je kunt ook trefbal doen met een elastiek ertussen. Dan kun je toch een beetje aan die andere kant komen door in dat elastiek te lopen Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is een erg leuk spel en het is nog leuker als je het met sponsballetjes doet en water dat is echt lachen. Maar ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd ook nog wel een paar keer een bal keihard tegen mijn gezicht gekregen, maar over dat trauma ben ik wel heen.......... aaaaah een bal Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Was erg leuk alleen doe het nooit meer. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik vind het maar een saaie boel, hoor. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik deed dit best vaak met gym. Het is vooral leuk als je het met palen en punten doet. Bijvoorbeeld dat als je een paal omgooit je 2 punten hebt. Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ja, leuk spel, doen wij haast altijd aan het einde van de les van Gym.. Reageren
Achille Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Wuhahaha tijdens Gym vandaag he.. Ik gooide wrede slingerworp echt 3 meter afstand in zon gezicht van zon gast Ik was wreed agressief vandaag Was wel lachen. Trefbal een 10/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Trefbal is cool. Ik heb een keer trefbal gedaan met een honkbal-bal. Dat is echt TE vet. En een basket bal. Was ook heel leuk. Voordat hij mijn gevoellige plek raakte. :$ En natuurlijk de normale vormen. Greetz GizmO Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zit alles weer op zijn plaats, Gizmo? Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Wij doen het ook wel is op school wel leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.