NineEleven Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 een paar maanden geleden toen een maat van me bij mijn thuis was gingen we eens naar LV vliegen, ik zat in LS en stal zo een privejet, en vloog loodrecht naar boven, iets verder dan mulholand, zo dat stukje platte land, en opeens poor ik een *bonk* en vliegtuig stort neer, niks te zien, lopend op het land kon ik wel verder ik dacht er nu eens aan en wou eens weten of het bij jullie al eens gebeurt is greetz Reageren
Caltson Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Dit is weer zo'n boom die moest laden.eerst vlieg je ertegen,dan zie je hem pas,maar dan ben je al dood Gewoon hoger vliegen dan de bomen,voor de rest kan ik je niet verder helpen Greetz Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Dit is een bug in de game, zoals er veel meerdere zijn. Al je bugs kan je plaatsen in het Glitches & Bugs topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.