bobbelzz Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 By die missie moet je Cubanen vermoorden en hun boten kapot maken met een vliegtuigje. Maar ik weet niet hoe ik die moet besturen want als ik op pijltje omhoog klik dat ga ik voor uit en laterna oowk in de lucht maar om in de lucht te blijven lukt niet hoe blijf ik in de lucht ?!?!!?!?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 num2 is omhoog num8 is omlaag -> is naar rechts <- is naar links Pijl omhoog rechtdoor Pijl omlaag is achteruit Met num0/linkermuisknop of linker ctrl is de bom loslaten Enter is het vliegtuigje laten ontploffen Om in de lucht te blijven moet je als hij naar beneden gaat num2 indrukken zodat hij weer normaal vliegt Als te ver omhoog is moet je num6 indrukken. :lol: Num is: cijfers aan de rechterkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Volgens mij is het bij mij anders... Heb jij ze cker anders ingesteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Volgens mij is het bij mij anders...Heb jij ze cker anders ingesteld Inderdaad. Volgens mij heeft 8-Ball het ook verkeerd ingesteld. Zo is het volgens mij: Nump. 9 = Vooruit Nump. 6 = Achteruit 'A' = Links 'D' = Rechts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Volgens mij is het bij mij anders...Heb jij ze cker anders ingesteld Inderdaad. Volgens mij heeft 8-Ball het ook verkeerd ingesteld. Zo is het volgens mij: Nump. 9 = Vooruit Nump. 6 = Achteruit 'A' = Links 'D' = Rechts Ik heb niks anders ingestelt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Ik heb het niet anders ingesteld maar bij mij is het juist andersom dus 9 naar benede en 6 omhoog :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobbelzz Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik weet nu de besturing (helemaal anders dan by jullie) maar het lukt niet om de missie te klaren. Ik gooi ik een bom op de cubanen dan gaan ze weg. Dan gooi ik een bom op hun auto. En dan krijg ik 1 boot kapot maar die andere twee niet oowk al ben ik 3 uur bezig Hoe doen jullie dat?!!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik weet nu de besturing (helemaal anders dan by jullie) maar het lukt niet om de missie te klaren.Ik gooi ik een bom op de cubanen dan gaan ze weg. Dan gooi ik een bom op hun auto. En dan krijg ik 1 boot kapot maar die andere twee niet oowk al ben ik 3 uur bezig Hoe doen jullie dat?!!? Ik ging gewoon oefenen! ik deed er ook wel even over, gooi de bommen als je voor de boten vliegt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobbelzz Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik weet nu de besturing (helemaal anders dan by jullie) maar het lukt niet om de missie te klaren.Ik gooi ik een bom op de cubanen dan gaan ze weg. Dan gooi ik een bom op hun auto. En dan krijg ik 1 boot kapot maar die andere twee niet oowk al ben ik 3 uur bezig Hoe doen jullie dat?!!? Ik ging gewoon oefenen! ik deed er ook wel even over, gooi de bommen als je voor de boten vliegt! Dus als je er voorby bent !!?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 By die missie moet je Cubanen vermoorden en hun boten kapot maken met een vliegtuigje. Maar ik weet niet hoe ik die moet besturen want als ik op pijltje omhoog klik dat ga ik voor uit en laterna oowk in de lucht maar om in de lucht te blijven lukt niet hoe blijf ik in de lucht ?!?!!?!?! ja moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 i vid dat een lompe missie met die vliegtuigjes die dingen zijn erg moeilijk te besturen ik heb het pas na 12 x proberen de missie gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 i vid dat een lompe missie met die vliegtuigjes die dingen zijn erg moeilijk te besturen ik heb het pas na 12 x proberen de missie gehaald Ik was er ook even mee bezig. Maar je moet vlak over die boten vliegen, en je moet ze gooien als je nog vóór de boten bent. Dus er niet precies boven. En daarna moet je nog een Cuban Hermes kapotgooien.. Die is makkelijker dan de boten. Eigenlijk is het een kwestie van veel oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 ja dat is waar maarre zo is het nu eenmaal maarre in SA mag dat soort missie's er wel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 nouw van mij mogen er wel wat pittige tussen zitten...anders speel je hem zo uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 nouw van mij mogen er wel wat pittige tussen zitten...anders speel je hem zo uit Ja klopt! Sommige zijn moeilijk maar niet allemaal! Wat wel het leuke is je kan vaker 12 keer over 1 missie doen ! Succes nog met je missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.