Jump to content

Dansen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus echt mega moeite met dansen!!

Ik weet niet hoe ik de leven van het strandfeest gehaald heb, want dat is me wel gelukt maar nu lukt het me niet meer :?

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Greets Phil

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb dus echt mega moeite met dansen!!

Ik weet niet hoe ik de leven van het strandfeest gehaald heb, want dat is me wel gelukt maar nu lukt het me niet meer :?

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Greets Phil

Je moet de toetsen kort aanslaan,doe dat eens,als het dan niet lukt plaats je je savegame in het savegame-aanvraagtopic en doet iemand hem wel voor je ;)

Eindelijk ben ik dizzee eens voor :D

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

Je zal waarschijnlijk wel al weten hoe het dansen in elkaar zit. Het juiste pijltje indrukken op het juiste moment, dus wanneer het precies in het cirkeltje zit. Heb je al de patch geïnstalleerd? Want daar is het veel makkelijker aangezien de timing daar verbeterd is.

Als je het echt niet lukt kan je het nog altijd in het Savegame Aanvraag Forum zetten.

:cya:

Geplaatst:

allea leuk en aardig , maar sinds ik die patch heb geinstallerd doet m`n spel het niet meer!! :ch:

Geplaatst:

ik heb het zo gedaan als op de site stond. Nu krijg ik elke keer de melding

Original disc could not be found or authenticated

Geplaatst:
ik heb het zo gedaan als op de site stond. Nu krijg ik elke keer de melding

Original disc could not be found or authenticated

Had je een crack er op staan ? Zo ja dan gaat het niet,het kan alleen als je de original sa.exe hebt

Geplaatst:

ik heb het spel origineel gekocht en heb er voor de rest niets aangedaan.

wel heb ik 1 keer een savegame op de site gezet en toen die een leven uitgespeeld had weer terug gezet.

meer niet.

Geplaatst:

Nou heb ik alles weer opnieuw geinstalleerd en daarna die patch er bij gedaan, maar hij doet het nog steeds niet :?

Welke versie heb ik nodig als ik hem in nederland gekocht heb en in het engels installeer?

Geplaatst:

nou het licht er ook aan wanneer je SA gekocht bij sommige werkt het dansen niet goed dus gwoon de patch downen en er isz nix aan de hand

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...