Jump to content

waar?

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kun je Supergt vinden ik zie m nooit rijden :S

nergens niet zelfs met de code 'everyoneisrich' ik kan nergens vinden weet iemand waar die is ?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij rijd gewoon vaak rond in san fierro en als je bij de rijschool brons hebt gehaald staat hij op de parkeerplaats daarvoor.

Veel succes!

@cocaine hier onder, graag gedaan maar je hoeft er niet persee een nieuw bericht voor te openen, het kan ook via pb, dit wordt namelijk gezien als spam.

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:
Hij rijd gewoon vaak rond in san fierro en als je bij de rijschool brons hebt gehaald staat hij op de parkeerplaats daarvoor.

Veel succes!

dankje :D

Geplaatst:

Je kan de Super GT ook vinden op het vliegveld in SF. Hij staat naast de ingang (poorten).

Offtopic:

vette auto die super gt, op welke is hij gebaseerd als iemand dat weet?

De Super GT is gebaseerd op een Mitsubishi 3000 GT.

Geplaatst:

Volgens mij kan je hem af een toe ook terug vinden in Las Venturas. Als je hem daar niet kan vinden staat hij inderdaad op het vliegveld in San Fierro, om precies te zijn naast de brandweerkazerne!

Geplaatst:

En de Driving School als je tenminste brons gehaald hebt voor de tests,

maar ik zal je dit zeggen: a piece of junk

Geplaatst:

Ja T'is echt een klote auto, stuurt voor geen meter, voorkant ziet er ook niet echt geweldig uit. En tijdens zon drivingschool missie dat je door de stad moet rijden binnen 2 minuten ga je zovaak slippen echt heel irritant...

Geplaatst: (bewerkt)
Ja T'is echt een klote auto, stuurt voor geen meter, voorkant ziet er ook niet echt geweldig uit. En tijdens zon drivingschool missie dat je door de stad moet rijden binnen 2 minuten ga je zovaak slippen echt heel irritant...

Offtopic hoor: Maar het is niet zo moeilijk hoor, als je veel gas geeft en niet te veel stuurd alleen als het nodig is dan heb je nog wel een halve minuut over!

Ontopic: Je kunt met de Super GT super snel, maar stuur alleen als het echt nodig is. Anders raak je de "macht" over het stuur kwijt. Voor meer auto's kijk op www.wikigta.org dan dan voertuigen!

Ruurd31.. 8)

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Ik ben met cheats naar San Fierro gegaan,toen met een jetpack over de muur bij de rijschool.Je moet wel zorgen voor een takel wagen want de deur zit op slot.Maar goed rij je takel ervoor en rij weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...