Caltson Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hoi iedereen. Vandaag heb ik wat rondgereden in SF Bayside en Los Santos ..Wat me opeens opviel is dat de borsten van de vrouwen,bewogen als ze stapte. een bug of een grapje(nee,geen EE) Greetz Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Euh....waarom zou dat een bug of een grapje zijn? Volgens mij bewegen borsten van vrouwen in het echte leven ook als ze lopen hoor......dat is dus bij GTA niet anders. Men wil de werkelijkheid nu eenmaal zo goed mogelijk benaderen. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Euh....waarom zou dat een bug of een grapje zijn? Volgens mij bewegen borsten van vrouwen in het echte leven ook als ze lopen hoor......dat is dus bij GTA niet anders. Men wil de werkelijkheid nu eenmaal zo goed mogelijk benaderen. Sheep zegt et al borsten bewegen in het echt ook al. Of let je daar niet op Grtz Gizmo Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) Jerking of, op pixel-vrouwen... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Zou je trouwens de physics daarvan kunnen bewerken!, dat we bouncende DD's te zien krijgen?! Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Je kan het zelf toch ook zien? Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 wij willen filmpje, wij willen filmpje, wij willen filmpje Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik wil ook filmpje kom op wil iemand maken? GrtZ Gizmo Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat doet iemand nog wel maar ik heb geen fraps ofzo het komt nog wel. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Waarom zou je zo'n filmpje willen zien? Okey ik begrijp 't wel Maar ga dan gewoon zelf op zoek in San Andreas naar een vrouw die overal lopen, en kijk daarnaar.... Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) wij willen filmpje, wij willen filmpje, wij willen filmpje Denken jullie maar aan één ding? Hebben jullie nog nooit een vrouw gezien? gta-freak2 Bewerkt: 3 november 2005 door gta-freak2 Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Misschien hebben ze geen sa. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 maak er is een filmpje van (wel van een mooie he) wij willen filmpje, wij willen filmpje, wij willen filmpje denken jullie maar aan één ding? hebben jullie nog nooit een vrouw gezien? gta-freak2 Wel maar het is leuk als zon filmpje op gtagames komt lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.