Jump to content

Vrouwen.


Caltson

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gizmo71

    9

  • EXIT

    4

  • Damos

    4

  • Ruurd31

    3

Top Posters In This Topic

ik zou wel een filmpje willen maken,maar ondanks san andreas bij mij op ps2 is,kan ik er geen maken.

Maar kijk naar de h**rtjes,die hebben er grote,en die zie je echt wel bewegen

maar dit is volgens mij niet echt.....mijn moeder haar borsten bewegen zelfs zo hard niet

dit is echt overdreven..

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten het niet te realistisch maken. Het blijf maar een spelletje! Maar wel leuk dat het vertelt is mocht je er wel een filmpje van maken plaats hem gerust! Maar ik kijk ook het liefst bij mijn eigen vriendin! Ze vind het leuk dat ze wat aandacht krijgt :Y_O_ !!!

Ruurd31 :t

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het groepje van Tenpenny...

Dus Tenpenny, Pulaski en Hernandez.

nog een vraagje

wat is er an de hand met die green sabra ik zie big smoke en ryder en paar balles. is in die aoto de moeder vermoord ??vermoord

Link to comment
Delen op andere websites

nog een vraagje

wat is er an de hand met die green sabra ik zie big smoke en ryder en paar balles. is in die aoto de moeder vermoord ??vermoord

Nee ze zitten gewoon in een complot met de C.RA.S.H. en hier is de missie die jij bedoelt:

Reuniting the Families

Eerst wordt je gebeld door Cesar, die je verteld dat je naar hem moet komen. Daar toont hij hoe Big Smoke en Ryder samen in een complot zitten met C.R.A.S.H. Hierdoor beseft CJ dat zijn broer Sweet wel eens in grote moeilijkheden kan verkeren, omdat hij juist in de val van de Ballas is getrapt.

Ga dan vlug naar de plek waar Sweet zit te vechten met de Ballas, hiervoor is er wel een tijd-limiet. Schiet alle ballas dood. Daarna zal de politie van Los Santos arriveren, en CJ en Sweet oppakken.

In de opvolgende cutscene krijg je te zien dat Tenpenny jou buiten Los Santos heeft gebracht en dat je enkele werkjes voor hem moet doen. Na de cutscene heb je de missie gehaald.

hopenlijk snap je er nu wat meer van :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel een filmpje willen maken,maar ondanks san andreas bij mij op ps2 is,kan ik er geen maken.

Maar kijk naar de h**rtjes,die hebben er grote,en die zie je echt wel bewegen

maar dit is volgens mij niet echt.....mijn moeder haar borsten bewegen zelfs zo hard niet

dit is echt overdreven..

Kijk je naar je moeder de tieten ofzo? :?

ontopic nu..

Dat jullie allemaal geilen op pixelvrouwen :puh:

Ik zou zeggen Stap naar buiten!

en dan zie je er genoeg..

Ik hoef alleen naar me vriendin te kijken en dan kan ik ook voelen hoe zacht ze zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...