Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Als je zo'n filmpje gaat maken, doe dan ook een lekker kontje erin ! Ruurd31.. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik zou wel een filmpje willen maken,maar ondanks san andreas bij mij op ps2 is,kan ik er geen maken. Maar kijk naar de h**rtjes,die hebben er grote,en die zie je echt wel bewegen maar dit is volgens mij niet echt.....mijn moeder haar borsten bewegen zelfs zo hard niet dit is echt overdreven.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Als ik borsten wil zien, kijk ik wel naar die van mijn vriendin. Nee, ik vind ook; wil je er zien, ga dan zelf kijken in SA. *edit* Zo is het ruurd... keep your girlfriend happy Bewerkt: 3 november 2005 door Dizzee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 We moeten het niet te realistisch maken. Het blijf maar een spelletje! Maar wel leuk dat het vertelt is mocht je er wel een filmpje van maken plaats hem gerust! Maar ik kijk ook het liefst bij mijn eigen vriendin! Ze vind het leuk dat ze wat aandacht krijgt !!! Ruurd31 Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 het is gewoon leuk om iemand te zien die de moeite neemt om een filmpje te maken Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 dat zetten ze er dan niet op hoor. Reageren
gta 88 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ander vraag wat C.R.A.S.H ??? Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is het groepje van Tenpenny... Dus Tenpenny, Pulaski en Hernandez. Reageren
gta 88 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dat is het groepje van Tenpenny...Dus Tenpenny, Pulaski en Hernandez. nog een vraagje wat is er an de hand met die green sabra ik zie big smoke en ryder en paar balles. is in die aoto de moeder vermoord ??vermoord Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 nog een vraagjewat is er an de hand met die green sabra ik zie big smoke en ryder en paar balles. is in die aoto de moeder vermoord ??vermoord Nee ze zitten gewoon in een complot met de C.RA.S.H. en hier is de missie die jij bedoelt: Reuniting the Families Eerst wordt je gebeld door Cesar, die je verteld dat je naar hem moet komen. Daar toont hij hoe Big Smoke en Ryder samen in een complot zitten met C.R.A.S.H. Hierdoor beseft CJ dat zijn broer Sweet wel eens in grote moeilijkheden kan verkeren, omdat hij juist in de val van de Ballas is getrapt. Ga dan vlug naar de plek waar Sweet zit te vechten met de Ballas, hiervoor is er wel een tijd-limiet. Schiet alle ballas dood. Daarna zal de politie van Los Santos arriveren, en CJ en Sweet oppakken. In de opvolgende cutscene krijg je te zien dat Tenpenny jou buiten Los Santos heeft gebracht en dat je enkele werkjes voor hem moet doen. Na de cutscene heb je de missie gehaald. hopenlijk snap je er nu wat meer van Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Het gaat hier over borste hoor Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik zou wel een filmpje willen maken,maar ondanks san andreas bij mij op ps2 is,kan ik er geen maken.Maar kijk naar de h**rtjes,die hebben er grote,en die zie je echt wel bewegen maar dit is volgens mij niet echt.....mijn moeder haar borsten bewegen zelfs zo hard niet dit is echt overdreven.. Kijk je naar je moeder de tieten ofzo? ontopic nu.. Dat jullie allemaal geilen op pixelvrouwen Ik zou zeggen Stap naar buiten! en dan zie je er genoeg.. Ik hoef alleen naar me vriendin te kijken en dan kan ik ook voelen hoe zacht ze zijn Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 lol het is gewoon grappig als ik naar me vriending kijk word ik meteen geil heh,, die heeft dit ( ) ( ) mja *** moet nog kome Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Jongens, dit houden we wel bij gewone taal hé? Volgens mij vinden meisjes-leden dit niet zo leuk jongens! Ruurd31.. Sorry, voor offtopic maar het is wel wat lullig voor de meisjes :$ Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 mijne heeft zwaar gwn deze vergeleken met die van jou : .....___..........___... ../.........\..../.........\ (.....o......).(....o......) ..\..___./.....\..___../ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.