W3sl3y Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Plaats hier al jou filmpjes die je met fraps hebt gemaakt. Vermeld wel welk spel het is en wat er bijzonder aan is. Geen Grand Theft Auto: San Andreas! Daar is al het GTA SA home made movies topic voor. [B]Spel: Bijzonderheden: Link:[/B] Mijn filmpje komt later. Bewerkt: 1 november 2005 door W3sl3y Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 W3sl3y zei: Geen Grand Theft Auto: San Andreas! Daar is al http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6111 dit topic voor. <a href="http://dit" target="_blank"></a> Je link doet het niet W3sley, maar had dit topic niet beter hier gepast? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 DaddyPimp zei: W3sl3y zei: Geen Grand Theft Auto: San Andreas! Daar is al http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6111 dit topic voor. <a href="http://dit" target="_blank"></a> Je link doet het niet W3sley, maar had dit topic niet beter hier gepast? Ja, ik zie het. Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Het gaat over games (dus games forum) maar het zijn filmpjes (dus sounds. movies and art), Het is maar hoe je het bekijkt. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ik vind toch eerlijk gezegt dat dit topic beter in het Sounds & Art forum past. Dit hele gtaforum gaat voornamelijk over game's. Bij deze...verplaatst. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Spel: Flight Simulator 2004 Bijzonderheden: Boeing 777 & 747, beetje vliegen Link: -Link- Het vliegen is erg moeilijk, dus hou rekening met wat je zegt over de film, voor de geïnteresseerde: ik gebruik een "Logitech EXTREME PRO 3D joystick" Vooral bij die korte vluchten moet je je kop erbij houden, bij de 747 hoefde ik alleen maar 90 graden te draaien en ik zag het volgende vliegveld al en Rotterdam - Amsterdam is dat slechts 45 graden, maar-ja de 777 heeft ook minder kracht als de 747 dat merk je echt bij het opstijgen, in 2 minuten al boven de 5 km hoogte / 750 km/h. Als je dit spel wilt kopen, het is wel een aanrader als je van vlieg houdt, het is erg realistisch etc en je kun er veel dingen bij downloaden (Mods) zoals vliegtuigen en uitbreidingen. Reageren
Froop Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Ik wou dat spel altijd al hebben. Maar dan moet ik ook nog een joystick. Puik filmpje, zie ik eens hoe je het echt moet doen. Reageren
Damos Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Moet je een premium account hebben om te downen? Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 @ Shin Chan: Tuurlijk niet, maar als je een Premium Account bezit gaat het downloaden sneller en beter. Ik ga misschien nog eens een filmpje maken van RCT3, van zo'n lekker hevige afdaling gevolgd door wat kurkentrekker's. @ Bradley: Erg mooi filmpje, de besturing van die Boeing is idd erg lastig, jammer genoeg doet mijn Joystick het niet meer dus kan ik het niet meer spelen.. Reageren
XoIN Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Spel: Land Of The Dead: Road To Fiddler's Green Bijzonderheden: Behalve de liter`s blood? niks Link:-+|XLinkX|+- Na een uur spelen werd ik misluk daarom is het cool Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Haha die is flexx is dat op PS2 of andere console of op PC? Reageren
XoIN Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) PC stoer spel aan rader Bewerkt: 7 november 2005 door gamenerd Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 waarmee neem je dat filmpje trouwens op????? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Thundersoldier zei: waarmee neem je dat filmpje trouwens op????? "Fraps" Goed progje! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Thundersoldier zei: waarmee neem je dat filmpje trouwens op????? Zo te zien met Fraps. Klik hier voor meer informatie. Voor de volledige versie moet je betalen, een demo is gratis, maar heeft niet zo veel opties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.