blackpearl11 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hallo iedereen. Kan iemand mij uitleggen(of een tutorial geven) hoe je de wielen van auto's kan verkleinen. Dit is namelijk erg handig voor als je een wagen hebt geinstalleerd. Ik hoop dat jullie kunnen helpen Reageren
Achille Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Dat staat meestal in de readme van de auto die je download.. Reageren
Velaro Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Je kan ze ook verkleinen door naar de bijpassende (afhankelijk van welke auto) tune-shop te gaan en bij de categorie -wheels- te gaan en dan banden kiezen die jij mooi vind,deze banden zijn van de normale SA-grote Bewerkt: 1 november 2005 door gtafan1221 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik denk dat hij het aantal inch" bedoelt in de handling.cfg Daar heb ik ook ooit een topic over geopent met de zelfde vraag maar daar is nooit geantwoord. Ik hoop dan iemand het antword weet, Alleen jammer dat ik het nu niet meer nodig heb. Succes Greetz GizmO Reageren
Ehsan Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Volgens mij je hebt een Mod Geinstalleerd en banden zakken in de Grond! toch? In zo'n geval moet je juist wielen wat vergroten! en dat is in vehicles.ide in "X":\---x---\Rockstar Games\San Andreas\GTA San Andreas\data\vehicles.ide Ik hoop dat dit iets kon betekene voor je Cheers, Ehsan. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dank Het werkt Hier zocht ik al heel lang naar. Geweldig Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dat heb ik dus nu ook ontdenkt als je die -1 veranderd verkleinen/vergroten ze ook. Reageren
Ehsan Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Dat heb ik dus nu ook ontdenkt als je die -1 veranderd verkleinen/vergroten ze ook. Inderdaad Als je van VC hebt convert to SA, moet je dat getal voor de wiel maat veranderen.! hier heb ik net een link voor gevonden. . Link Reageren
TheGuardian Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Deze vraag wou ik ook nog gaan stellen.Bedankt voor het te melden,het werkt idd zo Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik ga er wel eens een tut overmaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.