San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Wat vinden jullie van de game Spiderman 2 Ik zelf vind het een heel leuk spel Maar ik zou jullie meningen graag willen horen Reageren
-Richard- Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Leuk spel. ik heb hem al uit gespeelt, heb er wel veel uurtjes in gestoken om alles te halen. Ook leuk die vrijheid om lekker rond te slingeren. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ja ik heb hem ook besteld op Bol.com en ik heb zo'n zin dat ie komt. Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Ik vind het maar een saai spel, vooral omdat bijna alle missies hetzelfde zijn behalve de missies op het einde van een level. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 hebben jullie het nou over ultimate spiderman? Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Nee, ik heb het iig over Spiderman 2 Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ook uitgespeeld wel eentonig. een verbetering is de freeroaming Reageren
gta3 Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 leuk spel Ik vind best mooi gemaakt Beste goed verhaal Reageren
Yohan Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik vind de Spider-Man games altijd zeer vermakelijk en speel ze al sinds de PSX... Ik vind het alleen jammer dat alle delen zo op elkaar lijken, ik hoop dat bij de release van de 3e Spider-Man film, er een ook een top game (verniewend liefst) word geleverd door Activision. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.