need my speed Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Geen idee...M'n zusje van 4 lijkt me sterk en m'n pa en ma doen zo iets ook niet...Misschien ben ik gehackt? Bewerkt: 9 november 2005 door need my speed Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ja, waarschijnlijk wel. Het is algemeen bekend dat hackers er in eerste instantie op uit zijn GTA2 scripts te verprutsen. Nee, serieus: Het lijkt me waarschijnlijker dat er een simpeler verklaring achter zit. Misschien is er iets misgegaan met het opslaan? Reageren
need my speed Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ROFL! Maar het zat inderdaad in het opslaan, ik gvd alles een mooi plaatsje geven en hoe ik het ook opsla, hij slaat het gewoon niet op...Want er zwemen nog steeds GTA2 Badge's enz. Hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Als je met kladblok werkt kan ik niet bedenken wat er mee mis zo kunnen zijn. Met kladblok kan namelijk weinig misgaan. En wat moet ik me voorstellen bij 'zwemende GTA2 badge's? Reageren
need my speed Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Tsja, dat zijn blauwe GTA2 badge's die oranje gestippeld zijn en met een geel randje omcirkeld zijn. In het midden zit er een paarse stip en het brengt het geluid van een Bij voort. Maar ik bedoelde eigenlijk zwevende. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ^Sorry voor dubbelpost.^ De editor en het Kladblok en GTA2 Mispad slaatn niks meer op, want hij geeft de error Data Bil.scr too large file 69554565 (ofzo). Maar het script het simpelweg ktblok (eerst wou ik k*tblok doen). Ook de editor slaat niks meer op, waar ik al een stuk aan de andere kant van de brug heb gemaakt staat er niks in het spel. De gmp. file heet daarom niet voor niets kteditor. Weet je wat ik hier aan kan doen? Eeerst vervangde ik level 1, die nu weer helemaal normaal is, tenminste, zo staat dat in het Test1.seq bestand, want in het spel is level 1 nog mijn level, en level 3 niet, die loopt vast, maar dat is raar, want dáár staat mijn map juist over heen. Dit probleem heb ik wel is gehad met de GTA3 GXT editor maar... Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 De editor en het Kladblok en GTA2 Mispad slaatn niks meer op, want hij geeft de error Data Bil.scr too large file 69554565 (ofzo). Het .scr bestand dat je me een tijdje geleden toezond had een grootte van 6,29 MB, terwijl dit slechts 80,7 KB moet zijn. Hoe je het voor elkaar krijgt een script zo te comprimeren weet ik niet, maar wellicht is dit dezelfde fout? Ook de editor slaat niks meer op, waar ik al een stuk aan de andere kant van de brug heb gemaakt staat er niks in het spel. Als de wijzigingen wel te zien zijn in de editor, maar niet in het spel, dan heeft dat natuurlijk niets te maken met de editor. In dat geval is er iets mis gegaan met het instellen van het bestand (Misschien ben je weer vergeten de map gecompresseerd op te slaan, of opnieuw in de Data-map te zetten?). Eeerst vervangde ik level 1, die nu weer helemaal normaal is, tenminste, zo staat dat in het Test1.seq bestand, want in het spel is level 1 nog mijn level, en level 3 niet, die loopt vast, maar dat is raar, want dáár staat mijn map juist over heen. Hier vat ik helemaal niets meer van. Als het echt zo chaotisch is als het lijkt, dan raad ik je aan eerst GTA2 even te herinstalleren, dan weet je in ieder geval dat dat allemaal juist staat. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Over dat laatste: Je weet dat ik level 3 ervangde he? Voor de grap probeerde ik toen level 1, dat ging dus goed. Toen ik door had hoe het werkte probeerde ik level 3 dus weer te vervangen, dat lukte. Maar toen ik bij level 1 weer bil.gmp en bil.scr zette bleef het gewoon mijn level en niet het normale Downtown District. Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Level 1 heet wil, niet bil. Het level dat je me toezond heette ook bil. Als dat nog steeds zo is, dan is het logisch dat het spel nog steeds jouw level oproept wanneer je om bil vraagt. Onder andere daarom is die tweede manier van instellen beter: Je kunt je level een eigen naam geven, waardoor dit soort verwarring niet ontstaat. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Er staat ook Wil, type foutje. En de namen heb ik al lang veranderd. Van m'n script en level. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.