Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik tegenwoordig sanandres speel haakt hij heel erg.

ik vind dat raar want eerst haakte hij niet.

weet iemand wat er aan de hand is op heeft een tip.

hans

Geplaatst:

Wat zijn je systeem specs?

- RAM

- Videokaart

- Ghz

Om je RAM en Ghz te bekijken, druk op Start, klik dan met je rechter muisknop op deze computer, eigenschappen. Hier kun je zien hoeveel RAM (Kloksnelheid) je hebt en Ghz.

Om je Videokaart te beijken, druk op Start, uitvoeren, en typ in DXDIAG, klik vervolgens op beeldscherm, en kijk bij Totaal Geheugen.

Speel je met Mods, of heb je San Andreas gebrand?

Geplaatst:

- RAM

- Videokaart

- Ghz

Om je RAM en Ghz te bekijken, druk op Start, klik dan met je rechter muisknop op deze computer, eigenschappen. Hier kun je zien hoeveel RAM (Kloksnelheid) je hebt en Ghz.

Om je Videokaart te beijken, druk op Start, uitvoeren, en typ in DXDIAG, klik vervolgens op beeldscherm, en kijk bij Totaal Geheugen.

mijn computer kan het wel aan.

maar dan wel net.

want mijn kaart is eigelijk te slecht.

hans

- RAM

- Videokaart

- Ghz

mijn ghz= 256

ram= 1.20

hans

Geplaatst: (bewerkt)

Welke is je Videokaart dan?

Als je dat even wil posten kunnen we zeggen of dat het probleem is of kunnen we dat uitsluiten.

En het kan inderdaad maar net. Ik raad je aan zoveel mogelijk vrije ruimte op je PC je maken en alles afsluiten als je SA wil gaan spelen. Hierdoor heeft je PC meer tijd voor SA alleen ;)

Ikkes

EDIT:

Welkom op het forum trouwens :cya:

Bewerkt: door ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...