bigbossrm Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je in gta LCS zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt???? Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je in gta LCS zwemmen, of ga je meteen dood als je in het water valt???? je kan niets zwemmen. dus je gaat dood als je in water komt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Ah, dat is zo dom! Moet ik weeral oppassen dat ik niet in het water rij! Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit staat op Bartsmit.com: ... Verder zitten alle onderdelen die je van een Grand Theft Auto-spel mag verwachten in Liberty City Stories verwerkt. Je hebt weer een enorme wereld tot je beschikking, die je met tientallen wapens onveilig kunt maken. Verplaatsen doe je lopend, rennend, zwemmend of met auto's, motoren, fietsen en boten. De voertuigen zijn deels nieuw en deels uit voorgaande delen geïmporteerd. ... Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Het is te hopen dat je kan zwemmen... ben da nu zo gewoon van GTA:SA Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 anders kan je ook naar andere eilanden zwemmen ! of komt dan de Juut weer achter je aan ? Cheers Tales Reageren
Blizz Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Je zou moeten kunnen zwemmen denk dan wel dat de politie weer achter je aan komt Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik hoop het ook anders moeten de mensen van Liberty City en Vice City maar eens zwemles nemen. EDIT: Dit stond op de FAQ bij GTAPortable.com Forums: Can you swim?No. Falling in water kills you just like in GTA3 and GTA:VC. Jammergenoeg niet dus als ik hun moet vertrouwen. Bewerkt: 6 november 2005 door The Golden Fighter Reageren
The Italian Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 je kan niet zwemmen Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Dat is een groot -puntje Reageren
Samurai Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 oww damn, ik deed dat graag, zwemmen naar SF en vervolgens een flinke chase door de politie Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Zo zouden ze het moeten doen: als je in het water valt, gaat er om de seconde 1 of 2 health af, zodat je in die tijd naar de oever kunt proberen zwemmen en toch nog de kans te krijgt om aan de verdrinkingsdood te ontsnappen. Reageren
Samurai Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ja vind ik ook een goed idee, maar als je de cheat doet van health,telkens weer dan zal je niet kunnen sterven... Reageren
Samurai Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Zou wel lol zijn: misschien komt er een mod waarin je wél kan zwemmen heb ik gehoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.