urbambo Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) je kan ni zwemmen slotje >>> Door Dizzee: Niet om slotjes vragen, daar beslist een moderator wel over of er ééntje opkomt, ik dus. <<< Bewerkt: 27 november 2005 door Dizzee Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik krijg voor men nieuwjaar een psp en een gta lcs. Dan gaan we direct weten of we kunnen zwemmen Reageren
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Nieuwjaar?? Waarom vraagt je dat niet voor kerstmis of sinterklaas, is namelijk vroeger. Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Omdat ik namelijk zelf moet bijleggen. En ik heb maar genoeg rond nieuwjaar. *ontopic* Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Je kunt niet zwemmen. Dat staat vast. Als je me niet gelooft wil ik er we leen video van maken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik geloof je, ik had ook al reviews gelezen gelezen dat je niet kon zwemmen. Dus ik denk vrijwel dat dit niet mogelijk is. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Misschien komt er een mod, heb ik gehoord Reageren
Blizz Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 een mod? ze moeten dan ook de onderwaterwereld een beetje aanpassen want ik denk dat het anders een beetje saai is.. Reageren
Samurai Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb gehoord dat er in die mod haaien zouden rondzwemmen, en ej zou kunnen schieten in het water, dus bv met een pistool schieten op een haai die je aanvalt Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb gehoord dat er in die mod haaien zouden rondzwemmen, en ej zou kunnen schieten in het water, dus bv met een pistool schieten op een haai die je aanvalt Eerst zien, dan geloven. Reageren
AlexAlmelo Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ik heb gister de game mogen ontvangen, en je kunt helaas niet zwemmen. Je gaat net als in gta3 weer dood als je in het water valt. Reageren
Blizz Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ja, je kunt niet zwemmen vind ik wel jammer Reageren
Damos Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Logisch vanwege de weinige ruimte maar het is wel jammer misschien dat de volgende gta wel weer kan zwemmen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.