fernandoalonso Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) hallo de missie Wrong Side of the Tracks lukt mij niet ik zo vaak geprobeert dat ik de tel ben kwijtgeraakt. pleas help mij. hier is mijn savegame. alvast bedankt. ik heb de auto's eruitgehaald. http://rapidshare.de/files/7055600/GTASAsf1.b.html Bewerkt: 1 november 2005 door fernandoalonso
Dizzee Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Ik ben ermee bezig. *edit* kan het zijn dat je een mod hebt gebruikt? Want mijn spel crasht bij het laden van je savegame. *edit2* hij crasht nog altijd, om je savegame te kunnen laden, moet ik dezelfde files hebben die jij hebt voor die auto's. Dus het kan zijn dat je je spel opnieuw moet installeren en opnieuw moet beginnen... Je hebt voor die auto's te installeren files moeten vervangen in je GTA3.img met de IMGtool en die GTA3.img is simpelweg te groot om mij te sturen... Bewerkt: 1 november 2005 door Dizzee
fernandoalonso Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ja dat klopt ik heb 4 auto's geinstalleerd ik haal de auto's wel even uit.
Flying Dutchman Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) die kun je er niet alleen maar uithalen, ik vrees dat je San Andreas opnieuw zal moeten installeren. je savegames blijven er dan opstaan. veel suc6 nog met het verder uitspelen van San Andreas! EDIT: je was me net voor met je bericht aanpassen. ik zie nu dat het al gelukt is. Bewerkt: 1 november 2005 door flying dutchman
Ruurd31 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Als je hem echt wilt halen of voorbij wilt laten gaan. Download dan de savegame dat je hem gehaald hebt en dan kun je gewoon die missie erna doen! Kijk hier eens: Klik hier (klik). Klik op het berichtje, dat eerste komt van Gulsinger. Ruurd31.. Ik hoop dat deze nu wel werkt dat je weer verder kan! Bewerkt: 1 november 2005 door ruurd31
fernandoalonso Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 bedankt Topic Closed.
Recommended Posts