Follow Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Het is allang opgevallen dat traangas er niet op de pc versie zit, maar de bedoeling was dat het er wel inkwam want in defeult bij data staat: 271, teargas, teargas, grenade, 1, 50, 0 Als je de traangas er in wilt hebben moet je me een berichtje sturen via het forum. Want ik heb daar een mod voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 als wij traangas willen downloaden wij dat zelf wel dan gaan we dat heus niet aan jouw vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 als wij traangas willen downloaden wij dat zelf wel dan gaan we dat heus niet aan jouw vragen Oke is ook zo. en na die mod zijn de explosies mooier vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Euh....ik heb SA op de PC en er zit wel degelijk traangas in het spel hoor. Vlakbij de Mulholland Intersection links staat een gebouw met vuilcontainers ernaast (waar ook een te spuiten gang-tag zit). Op de trap van dit gebouw staat een bus traangas. Of mis ik nu iets? *edit: dit is al de tweede keer dat ik een antwoord geef dat volgens mij met SA te maken heeft maar dat uiteindelijk onzin is. Sorry andermaal....zal er nog beter op gaan letten Bewerkt: 10 november 2005 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 we hebben het hier over traangas in vice city niet in sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 ach iemand kan zich vergissen maar waar kan je dan traangas downen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 ik wil ook wle traangas help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.