sirsmokealot Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 ik weet niet zeker of die missie zo heet dus kleg um ff kort uit tot waar ik het snap........j moet zon vliegtuig jatten en daan ergens heen vliegen vanaf daar snap ik ut niet meer dus zou iemand zo vriendelijk willen mij het uitteleggen(de snelste en makkelijkste manier) en ja ik cheat dus misschin lukt het zo wel dan:) Reageren
Velaro Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 1.Ga naar de airport 2.Jat het vliegtuigje 3.Vlieg naar de gele triangle op de map 4.Je zult een vliegtuig zien,ga erachteraan en vlieg in de corona 5.Dood aan boord alle mensen 6.Land veilig terug op LV Airport Ik hoop dat dit duidelijk was Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Hey! Volgens mij bedoel je ook Free Fall, Je moet anders eerst even de zoekfunctie gebruiken als je weer iets zoeken: Ik heb hem voor je gebruikt, En dit is het antwoord op Free Fall: Uitslag zoekfunctie FreeFall (klik) Anders kun je hem altijd op het Save-Game Missiehulp (Klik) zetten als je een PC hebt, dan haal ik hem wel voor je (of iemand anders natuurlijk)! Ruurd31 :$ Bewerkt: 1 november 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.