rick15465 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik denk dat ik een ruine heb gevonden screens: Klikken Van uit zo'n kapot door een ruit gekeken: Klikken Van uit een rots daar: Klikken Van uit het pleintje naar de ruine gekeken: Klikken Dat was het van de ruine. En nu heb ik dat bord bekeken en zie ik er "cementery" opstaat maar waar is dan het kerkhof?: Klikken De kaart om bij de ruine te komen: Klikken Ik heb de foto's in een link gestopt want anders waren ze te groot. De kaart heb ik van gtagames. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik dacht dat die ruïnes overblijfselen waren van een tornado of orkaan. Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Volgens mij was dat al bekend, maar ik weet het niet zeker. Het verhaal erachter ken ik niet. Als ik me niet vergis is er nog een ruine dorp in Aldea Malvada. Screens volgen. Aldea Malvada ligt iets ten westen van El Querbrados! Ikkes Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik vind het wel goed gevonden ik speel al heel lang San Andreas maar heb dat nog nooit gezien.. Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Maar wat is er dan met dat kerkhof?Het bordje staat er maar geen graven. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik denk dat het een spookstad is... Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik had die ruines nog niet opgemerkt, maar ik vind er niks speciaals aan. Zoals ikkes al zei heb je zo ook nog een ruine-dorpje in Aldea Malvada, waar je ook de missie Misappropriation speelt. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) er zijn 2of 3spooksteden volgens me => El castilla del diablo waar met die "cementery" opstaat bij kerkhof screens => zoals sommigen al zei => Aldea Malvada screens aankomst in die spookstad daar wacht en hele mooie verassing op jou hiersi 3de => las barrancas maar niet in de dorp maar net buiten de dorpje screens Bewerkt: 2 november 2005 door sonny yoshi Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Waar heb je auto van? Reageren
SWYV Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Waar heb je auto van? natuurlijk van heet internet maar goed das off topic en nu on topic Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 het kan net zo goed een gebouw zijn die nog niet af is gebroken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik denk dat het gewoon van die achterbuurtjes zijn, die mensen zelf gebouwd hebben... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Volgens mij is het geen spookstad, want het grenst toch aan een gewoon dorp? Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Volgens mij is het geen spookstad, want het grenst toch aan een gewoon dorp? Het zal wel een afgebroken dorp zijn of nog niet af hoe DaddyPimp en Shin Chan zeiden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.