Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Wie R* of NTM? Want ik heb heel de storyline completed en ik ben op geen een missie of gewoon zoiets tegengekomen..? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 NTM waarom is je map bij desert zulke kleuren :s daar kan je toch niks doen i.v.m. veroveren..? Sorry Achille maar ik weet echt niet waar je het over hebt? Welke map van mij bedoel je? En welke kleuren? Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) achille jij bedoelt zeker "Mij" want zie mijn post maar met map in kleurtjes he dat is voor om off topic te gaan, nu on topic, als jij off topic wil zeggen (PM bestaat nog he) voor mensen die Achile nieet begrepen hebben http://img397.imageshack.us/my.php?image=g...105216500iz.jpg daar staat map gekleurd dat bedoelt hij zeker Bewerkt: 4 november 2005 door sonny yoshi Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ja sorry voor het ongemak Zeker een map voor steden en dorpjes ofzo? Naja Check je ik ga ff chips eten (en een peukje roken ) Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Wat zijn die ruines nou eigenlijk? Reageren
SWYV Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 achile, nee, tis een mod van gang war en nu on topic graag over die ruines Reageren
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 hoe komen die ruines daar? Reageren
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Zijn gewoon huizen die door natuurrampen inelkaar gestort zijn.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.