Enigma101 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 waar vind ik die ??? of is dat met zo'n "MULE"(vrachtwagen) ?? alvast bedankt Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Hmm.. Ik weet niet wat de vaste plek is maar ze rijden vaak in Los Santos, waar je de laatste missie van Los Santos heb gedaan waardoor je in Mulholland komt... Daar rijdt die auto vaak... Dat is Ongeveer in het midden van Los Santos in het Downtown gedeelte En in San Fierro rijden ze ook vaak rond bij de Triads. Hou het rustig Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Ik weet niet geheel wat jullie met robberering missies bedoelen. Als je daarmee het inbreken in huizen bedoeld, dan kun je de auto die je daarvoor nodig hebt (de Boxville) vinden in Los Santos, schuin tegenover de sportschool tussen de twee blauwe huizenblokken in. Inbreken tussen 20.00 uur en 06.00 uur en daarna de gestolen goederen naar de opslag brengen. Die opslag bevindt zich 2 straten naast het stadion in LS. Overigens vindt je de boxville ook vlakbij de rijschool in San Fierro, maar omdat dat wel een heel end rijden is naar de opslag heb je daar niet zoveel aan. Als je het beroven van de koeriers bedoeld: die starten in LS en rijden soms over de weg en soms door het landschap op motors. Bedoeling is dat je die berooft en het geld meeneemt. Overigens voegen beide soorten niets toe aan je 100%, dus noodzakelijk zijn ze allemaal niet. Dat inbreken bij mensen is overigens wel grappig en zeker als je het spel net gestart bent kan je het geld prima gebruiken..... *edit: @Ruurd31 --> handig, maar het heeft niet zo heel veel zin, aangezien je de inbraakmissies zowiezo het beste gewoon in LS kunt doen. Anders haal je het never nooit niet om binnen 10 minuten in de opslag te komen. Bewerkt: 2 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Ik weet ook wel waar een Boxvile staat in LV. Hieronder vind je het beloofde plaatje van de Boxville in Las Venturas. Haha Dizzee (hieronder) ben met je eens Ruurd31 Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) En er staat ook eentje in San Fierro. Hier is een kaartje: *edit* Ik zie juist dat GTA-sheep al heeft gezegd dat er daar eentje staat.. Nouja, nu weet je precies waar. btw. ik vind het wel handig om die info te geven, ook al heeft het niet veel zin... Bewerkt: 2 november 2005 door Dizzee Reageren
Enigma101 Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2005 moet je dan helemaal naar LS rijden m die naar de opslagplaats te brengen ?? Reageren
cj_sucks Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 dat is tegenover de sportschool in Los Santos (Ganton) en dan moet je ff wat naar links lopen/rijden Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) moet je dan helemaal naar LS rijden m die naar de opslagplaats te brengen ?? Nee hoor Enigma101, Elk eiland heeft zijn opslag plaats als je inbreekt in SF dan is waar de Boxville staat een garage daar breng je je Boxville heen met je gestolen spullen krijg je geld. Dat geld ook voor LV. Als je de inbreek missie doet komt er vanzelf een blokje op de kaart te staan waar je binnen de tijd (volgens mij, dat doe ik dan altijd) de Boxville moet inleveren en krijg je geld. Op het begin van het spel moet je ook eens inbreken bij een kolonel/generaal om allemaal doosjes te halen met spullen die breng je naar Ryder. Vanaf die missie kun je inbreek missies doen! Ga bij rijke huizen inbreken daar is het meest te verdienen! Ruurd31 Bewerkt: 2 november 2005 door ruurd31 Reageren
Rekam Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nee hoor Enigma101, Elk eiland heeft zijn opslag plaats als je inbreekt in SF dan is waar de Boxville staat een garage daar breng je je Boxville heen met je gestolen spullen krijg je geld. Dat geld ook voor LV. Dus je kan op elk eiland inbreken, ik dacht dat het enkel mogelijk was in LS. Reageren
jumpjet Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nee nogmaals je kan een boxville vinden in elke eilanden. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Nee nogmaals je kan een boxville vinden in elke eilanden. En............ op elk eiland is een "Lock Up" een opslagplaats, waar je je gestolen spullen kan verkopen Reageren
Enigma101 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 bedankt allemaal :) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Kijk in het plaatje hieronder staan in gele hokjes de rijkere huizen aangegeven! Daar kun je veel geld halen als je de Bulgar Missions doet, druk op 2 en je start ze. Kaart met rijkere huizen aangegeven. Ruurd31.. Bewerkt: 4 november 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.