maarte41 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 De sneeuw is gevonden in Liberty city stories. Het zit er niet vanaf het begin in, maar je moet eerst level 9 van de car salesman missies hebben. Hier staat het bericht met een filmpje. Gtaportable.com Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mooi filmpje. Dit is het eerste filmpje dat ik zie over GTA Liberty City Storries. Nu vraag ik me wel af: Dat liedje, hoor je die nu in het spel of hebben ze die erin gedaan. (de makers van het filmpje.) Ik vond het namelijk een erg leuk liedje. Reageren
Velaro Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Leuk dat er sneeuw in GTA LCS zit En van dat liedje wil ik de naam ook wel weten Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ziet er vet uit...blijft het ook liggen? dat nr zit niet in het spel het is een cover van Aha-Take on me... Reageren
arnie Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mooi filmpje.Dit is het eerste filmpje dat ik zie over GTA Liberty City Storries. Nu vraag ik me wel af: Dat liedje, hoor je die nu in het spel of hebben ze die erin gedaan. (de makers van het filmpje.) Ik vond het namelijk een erg leuk liedje. Ja, ik hoop dat ze dat liedje op de radio afspelen ofzo want ik vind het ook een leuk liedje. Maar over die sneeuw: Ik vind het erg cool, alleen hoop ik dat het zo veel gaat sneeuwen. Het spel komt ook nog net op tijd uit. Zo in de winter, met die sneeuw. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik vind best wel jammer dat niet zoveel sneeuwen, want bij mijn gta vice city eerder zware sneeuwstorm Reageren
MNC3 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik kan filmpje niet zien want zit bij op smallband, ik had er ook al eerder filpje van gezien die maar 57 seconde duurde, daar sneeuwde het ook niet veel in Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Of er is een cheat waardoor het heel lang sneeuwt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Zeer mooi filmpje, ik ben echt blij dat er voor de eerste keer sneeuw in voorkomt. Nu vraag ik me wel af: Dat liedje, hoor je die nu in het spel of hebben ze die erin gedaan. (de makers van het filmpje.)Ik vond het namelijk een erg leuk liedje. Ik vind het ook een mooi liedje, het blijft direct in je hoofd zitten, zeer meeslepend. Reageren
SamShine Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Aan het einde staat: Gta UnderGround, wat heeft dat te betekenen? Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 dat zijn een aant al mensen die allemaal van die dingen op zoeken in gta games Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ookal heb/koop ik hem niet. Ik moet zeggen dat het er leuk uitziet! Zal wel is spelen bij iemand anders. Reageren
The Italian Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik heb gtalcs en heb al level negen gehaald van ''car salesman'' en ik zie nog geen sneeuw heb usa versie Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik heb gtalcs en heb al level negen gehaald van ''car salesman'' en ik zie nog geen sneeuw heb usa versie Ik denk wel nog dat er sneeuw gaat komen hoor. (als Gtaportable.com het zegt geloof ik het wel hoor. En ik vind het wel dom dat je level negen moet hebben gehaald van ''car salesman'' hebben voor dat er sneeuw komt. Want sommige mensen doen dat misschien niet. Of is het verplicht voor met dit tot level negen te komen? gta-freak2 Reageren
maarte41 Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Op gtaunderground staat dat je de car salesman missie maar tot level 6 moet uitspelen, maar dat je nog verder door kunt gaan. Dus je kan wel best verderspelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.