The Italian Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Op gtaunderground staat dat je de car salesman missie maar tot level 6 moet uitspelen, maar dat je nog verder door kunt gaan. Dus je kan wel best verderspelen. van level 6 krijg je steeds regen en daarna tot level 15 kreeg ik pas sneeuw Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 dus je krijgt pas sneeuw als je die missie doet? en iser dan voor altijd sneeuw? Reageren
The Italian Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 dus je krijgt pas sneeuw als je die missie doet? en iser dan voor altijd sneeuw?neeje krijgt dan afwisseling bijv. eerst sneeuw dan weer regen en dan mist en dan weer helder weer Reageren
VforV Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 is da met da liedje waar de radio zeer luid staat? nog een goe filmke... Reageren
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik kan die filmpje niet afspeler Ik zou wel eens willen weten hoe die sneeuw eruitziet Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik kan die filmpje niet afspeler Ik zou wel eens willen weten hoe die sneeuw eruitziet ik heb een filmpje van sneeuw op ene host van mij staan sneeuw GTA:lcs Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Maar je krijgt pas sneeuw IN de missie als je voorbij 9 was dacht ik, maar als je voorbij 6 bent en je stopt, kun je geen carsalesmissies meer doen. Dus je moet het volhouden tot je het krijgt. En je krijgt alleen sneeuw in die missie, verder niet buiten het spel. Dat is om het moeilijker te maken om de autos te verkopen. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik kan die filmpje niet afspeler Ik zou wel eens willen weten hoe die sneeuw eruitziet ik heb een filmpje van sneeuw op ene host van mij staan sneeuw GTA:lcs Ik kan ook dat filmpje niet afspelen Reageren
Blizz Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 mnc3 ik kan jouw filmpje ook niet afspelen ?(gelukkig andere wel ) Reageren
MNC3 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 bij mij doet die het. zal er eens naar kijken. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ja hij werkt hoor. Cool dat er sneeuw is. Reageren
The Italian Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 raar ben op level 8 en heb het verhaal al helemaal uitgespeeld en kan geen carsalesman missies doen weet iemandt waarom die andere post dat ik level 15 heb gehaald was bij een vriend Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 raar ben op level 8 en heb het verhaal al helemaal uitgespeeld en kan geen carsalesman missies doen weet iemandt waaromdie andere post dat ik level 15 heb gehaald was bij een vriend Na level 6 heb je het uitgespeeld. Je kunt nog wel door, maar als je stopt, kun je niet meer verder. Als je bij level 5 bent en je stopt, kun je later verder gaan of opnieuw beginnen( heb het nog niet geprobeerd). Voorbij level 9 krijg je sneeuw zodat het moeilijker wordt. Dus dat is dan pech, als je het hebt opgeslagen kun je geen sneeuw meer zien. Reageren
Blizz Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 maar allez waarom heeft iedereen hier al LCS ben ik dan de enige die het niet heeft?? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Je kan 'm vandaag al kopen, als de winkels meewerken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.