VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Het is geen Claude. Het is Toni Cipriani die terug is in Liberty City is en naar Salvatore gaat (zie Salvatores huis op achtergrond). Hij krijgt te horen dat hij opdrachten moet doen voor die kerel daarvoor, Vincenzo Cilli. Je loopt samen met hem naar buiten en stapt in je auto waarna Vincenzo je hideout zal laten zien. Claude heeft ook iets donkere kleren en een fellere groene broek en is lang niet zo breed. Dus hij kan lijken op Claude, maar dat doet Toni zoiezo al met die kleding. Zie ik dan dubbel? Edit: nee, toch niet, je hebt gelijk Golden Fighter, die achterste is Toni en die vooraan iemand anders. Bewerkt: 26 november 2005 door VforV
The Golden Fighter Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Het is geen Claude. Het is Toni Cipriani die terug is in Liberty City is en naar Salvatore gaat (zie Salvatores huis op achtergrond). Hij krijgt te horen dat hij opdrachten moet doen voor die kerel daarvoor, Vincenzo Cilli. Je loopt samen met hem naar buiten en stapt in je auto waarna Vincenzo je hideout zal laten zien. Claude heeft ook iets donkere kleren en een fellere groene broek en is lang niet zo breed. Dus hij kan lijken op Claude, maar dat doet Toni zoiezo al met die kleding. Zie ik dan dubbel? nee.
Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ow ja, nu zie ik het verschil
Blizz Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 nu zie ik ook gelijkenissen met toni ....
VforV Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ik heb die scène in één van de eerste missies gezien.
lollermans Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ja, de achterste is claude en de voorste zal een opdrachtgever zijn ofzo. FOUT FOUT FOUT De voorste is overduidelijk Vincenzo Cilli(eerste opdrachtgever in Portland) en de andere is Toni Cipriani in Casual clothes het KAN claude niet zijn want 3 jaar eerder zat ie met catalina in San Andreas (de racemissies tegen die gozer bij catalina,anyone??die gast was claude)
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Dat was geen 3 jaar geleden. En Claude ging in SA met Catalina naar LC.
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 @lollermans:Ik vind dat je een beetje grof doet hoor.. Ja, je hebt gelijk maar toen die gast die foto postte was LCS nog niet uit, hoe kan hij dan weten dat die op de voorkant Cilli is en achteraan Toni.En trouwens die missie was 6 jaar geleden en niet 3
Dizzee Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 We weten het nu allemaal al. De voorste is Vincenzo Cilli en daarachter loopt Toni. Slotje dus.
Recommended Posts